رفاه عجیب سگ ها در چین، از لباس عروس 13700 دلاری، تا داشتن دوستان رباتیک

به گزارش وبلاگ کلشی ها، برگزاری نمایشگاه بزرگ، لوکس و فناورانه حیوانات خانگی در شانگ های چین توجه مقامات و کارشناسان را برانگیخته است.

رفاه عجیب سگ ها در چین، از لباس عروس 13700 دلاری، تا داشتن دوستان رباتیک

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، قشر جوان چین به عنوان اکثریت صاحبان حیوانات خانگی و قشرآگاه به فناوری از این نمایشگاه بزرگ استقبال نموده اند.

انبوهی از ابزار های لوکس، پیچیده و فناورانه برای حیوانات خانگی در بزرگترین نمایشگاه منطقه نشانه افزایش استقبال چینی ها از داشتن حیوانات خانگی است.

در این نمایشگاه ابزار های پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی برای نظارت بر سلامت و روبات های همراه برای افزایش رفاه حیوانات خانگی به نمایش عایدی.

شرکت هایی نیز برای راه کار های جدیدی را برای فراوری مثل یا ترکیب نژادی این حیوانات ارائه کردند.

این لباس مجلسی طلایی و 1.5 متری 13700 دلار قیمت دارد و مخصوص یک سگ دوخته و در نمایشگاه حیوانات خانگی آسیا در چین به نمایش عایدیه است/ خبرگزاری فرانسه

مالکیت حیوانات خانگی در چین افزایش یافته و در سال گذشته بیش از 100 میلیون خانوار چینی دارای یک حیوان خانگی بوده اند.

تحلیلگران، نگهداری بیشتر از حیوانات خانگی را به نسل های جوان نسبت می دهند.

براساس گزارش موسسه تحلیلی دیلویت، تغییر نگرش در خصوص ساختار خانواده و افزایش جمعیت افراد مجرد دلیلی افزایش داشتن حیوان خانگی است.

زن جوانی که از این نمایشگاه بازدید نموده در این باره گفت: این روز ها جوان ها بیشتر فرد گرا هستند و نمی خواهند مانند نسل های قبلی زندگیشان را برای تربیت فرزند فدا نمایند. آن ها با حیوانات گرما و صمیمیت را به دست می آورند. حیوانات آنقدر هم خرج ندارند و وقت و انرژی نمی برند.

با این حال صاحبان حیوانات خانگی برای دوستان خود پول زیادی خرج می نمایند.

سان چائو مدیر یکی از غرفه های این نمایشگاه گفت که یک لباس گلدوزی شده با دست که با تاج آن ست شده، حدود 13 هزار و 700 دلار قیمت دارد و برای عروسی یک سگ دوخته شده است. وی اضافه نمود: هر ساله چند سفارش برای چنین طرح هایی دریافت می نماید.

براساس پیش بینی موسسه آماری- تحقیقاتی iiMedia، صنعت حیوانات خانگی تا سال 2025 حدود 68 درصد رشد می نماید و ارزش آن به 112 میلیارد دلار (811 میلیارد یوان) می رسد.

همواره با هم در کنار فناوری

برگزار نمایندگان وغرفه داران نمایشگاه می گویند مقیاس، بزرگی و تنوع نمایشگاه امسال در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه است.

غرفه داران نمایشگاه اقلام مختلفی خاک توفو به عنوان بستر مناسب گربه، تنقلات خشک برای قورباغه های درختی، دونات و شیرینی ماکارون سگ ها را می فروشند.

پوستر غذای گربه در نمایشگاه حیوانات خانگی شانگ های/ خبرگزاری فرانسه

با توجه به فرهنگ کار سنگین در این منطقه، دستگاه های نظارت از راه دور روی حیوانات خانگی در این نمایشگاه به وفور وجود دارد تا صاحبان حیوانات خانگی آن ها را تحت نظر داشته باشند.

یک ربات 169 دلاری می تواند حیوانات را دنبال کند و به آن ها غذا دهد، حیوانات را با لیزر سرگرم کند یا صدای صاحبان را برای آن ها پخش کند.

منبع: فرارو

به "رفاه عجیب سگ ها در چین، از لباس عروس 13700 دلاری، تا داشتن دوستان رباتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفاه عجیب سگ ها در چین، از لباس عروس 13700 دلاری، تا داشتن دوستان رباتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید