خدمات سامانه پست، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب استانی تشریح شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت خانه کتاب و ادبیات ایران، یارانه ای را به نمایشگاه های مجازی کتاب استانی تخصیص داده است؛ بناست تا با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان خدمات ویژه ای به ناشران عرضه گردد.

خدمات سامانه پست، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب استانی تشریح شد

گفتنی است؛ سامانه پست کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب استانی، خدمات سرویس سفارشی را با کیفیت سرویس پیشتاز به ناشران ارائه می دهد؛ بعلاوه محموله هایی با قیمت فاکتور کمتر از 30هزار تومان نیز به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

در سامانه پست کتاب، ارسال هر بسته تا دو کیلوگرم به مبلغ 7 هزار تومان بوده و در هزینه ارسال بسته هایی با بیش از دو کیلوگرم، 15 درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

گفتنی است؛ ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استانی به شماره 91009898-021 تماس بگیرند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) را با هدف فراهم کردن زمینه حضور بیشتر ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، امکان توزیع عادلانه یارانه حمایتی در تمام نقاط استان و یاری به توزیع مناسب کتاب در سطح کشور از بیستم تا بیست وششم آذرماه 1400 به مدت هفت روز برگزار خواهد نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خدمات سامانه پست، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب استانی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات سامانه پست، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب استانی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید