خبرنگاران رییس سنای پاکستان، قالیباف را دوست دیرینه خود خواند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اسلام آباد - خبرنگاران - محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان روز آدینه از محمدباقر قالیباف به عنوان دوست دیرینه مردم پاکستان یاد کرد و انتخاب وی را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفت.

خبرنگاران رییس سنای پاکستان، قالیباف را دوست دیرینه خود خواند

دفتر صادق سنجرانی لحظاتی پیش با صدور بیانیه ای گفت: ریاست مجلس سنای پاکستان با تمجید از فعالیت آقای قالیباف در عرصه های مختلف به ویژه در مقام شهردار تهران، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی در پیغام خود اضافه کرد: رییس جدید مجلس ایران، دوست دیرینه پاکستان است و وی همچنین از محبوبیت بالایی نزد ملت ایران برخوردار می باشد، ما آقای قالیباف را دوست نزدیک خود می دانیم.

رئیس مجلس سنای پاکستان با تاکید بر گسترش بیش از پیش روابط این کشور با جمهوری اسلامی ایران جهت صلح، ثبات و رفاه در منطقه ابراز امیدواری کرد که روابط برادرانه و نزدیک دو کشور در دوران ریاست قالیباف در مجلس ایران بیش از گذشته تحکیم و توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به لزوم یکپارچگی روسای مجالس آسیا، توسعه همکاری های پارلمانی و احتیاج تقویت همکاری های منطقه ای و جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: پاکستان بر ضرورت تقویت همکاری های دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه (هفتم خرداد 99) گشایش یافت و روز گذشته بر اساس آرای نمایندگان محمدباقر قالیباف به عنوان رییس و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و علی نیکزاد به عنوان نواب رییس برای مدت یک سال مشخص شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس سنای پاکستان، قالیباف را دوست دیرینه خود خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس سنای پاکستان، قالیباف را دوست دیرینه خود خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید