ثریا قاسمی: جایزه و سیمرغ هیچ اهمیتی برایم ندارد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ثریا قاسمی معتقد استویلایی ها نگاه بسیار زیبایی به نقش زن در دنیا دارد و همین موضوع او را برای بازی در این اثر سینمایی ترغیب کرد.

ثریا قاسمی: جایزه و سیمرغ هیچ اهمیتی برایم ندارد

به گزارش گروه وبگردی وبلاگ کلشی ها، ثریا قاسمی گفت: من از جشنواره و نتایج اش خبر چندانی ندارم و دوستان اطرافم به من گفتند چه اتفاق هایی افتاده و حتی آنها به من گفتند که جایزه گرفتم. من اصلا اطلاع نداشتم که بخواهم به این مراسم بیایم، قاعدتا باید اینطور می بود که زنگ می زدند و اطلاع می دادند اما این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم چنین رفتاری جزو آداب دعوت های رسمی است که باید به آنها اهمیت داد. وقتی چنین رفتاری صورت نمی گیرد طبیعی است که من هم پیگیر نمی شوم و حالا هم از هیچ چیز اطلاع ندارم. البته ممکن است یک دعوتنامه ای به دفتر تهیه نماینده فرستاده باشند ولی این مسئله به شخص من ربطی ندارد. وقتی ما می خواهیم یک فرد به خصوص را به جایی یا حتی منزل مان دعوت کنیم از خود شخص رسما دعوت به عمل می آوریم. این کار را حتی با یک تلفن هم می توان انجام داد و به نظرم پیش پا افتاده ترین حالت ممکن است. حالا ممکن بود من باز هم نروم و نتوانم در مراسم شرکت داشته باشم اما فکر می کنم اصول و قاعده چیزی غیر از این رفتار را می طلبید.

من همانقدر برای مسئولین جشنواره بی اهمیت بودم که آنها برای من. اصلا من جایزه را می خواهم چه کار کنم! بهتر است به جای همه این تشریفات و برو و بیاهای تجملاتی که این همه آدم 6 ماه یا یکسال از وقت شان را برای ده روز صرف می نمایند که آدم ها بیایند فیلم ببینند و بعد هم به چهار نفر سیمرغ بدهند، فکری برای ساماندهی شرایط نا به سامان هنرمندان بیکار و بیمار بنمایند. به جای این کارها بیایند چاره ای برای حال افرادی که عمرشان را برای صنعت سینما تلف کردند بیندیشند. از فیلمبردار، کارگردان و صدابردار و بچه های فنی و سناریست ها بگیرید تا هنرپیشه ها خیلی ها بیکار هستند، چاره ای برای آنها بیندیشید. این همه هزینه را اگر بخواهند بین کسانی که شرایط مناسبی ندارند تقسیم نمایند خیلی اتفاق بهتری خواهد افتاد، لااقل امورات آنها می گذرد. وگرنه جشنواره برای من چه اهمیتی می تواند داشته باشد.

مجله اینترنتی وبلاگ کلشی ها

منبع: setare.com

به "ثریا قاسمی: جایزه و سیمرغ هیچ اهمیتی برایم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثریا قاسمی: جایزه و سیمرغ هیچ اهمیتی برایم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید