تغییرات آب و هوایی در آمریکا، میلیاردها دلار به ضرر مالیات دهندگان است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، آب و هوای نامعتدل و تغییرات اقلیمی، موجب میلیاردها دلار ضرر برای مالیات دهندگان می گردد. برای آگاه شدن از این جزئیات این خبر با ما همراه شوید.

تغییرات آب و هوایی در آمریکا، میلیاردها دلار به ضرر مالیات دهندگان است

واشنگتن: تغییرات اقلیمی همچون فاجعه ای آرام، موجب میلیاردها ضرر به مالیات دهندگان می گردد. بر طبق مطالعات نو صورت گرفته به وسیله دولت، این هزینه همان طور که آب و هوای نامعتدل، رایج تر شده، در حال افزایش است.

این مقاله به وسیله الکس سیتز والد در تیم فلیپ برد نوشته شده است.

حکومت فدرال مبلغ تقریبی 350 میلیار دلار (1400 هزار میلیارد تومان) را در دهه اخیر بابت آب و هوای نامعتدل و آتش سوزی ها هزینه نموده که بر اساس گزارش اداره رسیدگی دولتی (GAO)، با تغییرات اقلیمی، تشدید شده است. تخصیص این بودجه در حیطه اختیارات کنگره است تا هزینه های اضافی میلیارد دلاری را برای برطرف کردن این طوفان، تامین کند.

گزارش ها می گوید اثرات تغییرات اقلیمی، هزینه های بسیار زیادی را تا به امروز به دولت فدرال تحمیل نموده و این هزینه ها همزمان با تغییرات سریع تر آب و هوایی، در حال افزایش است.

گزارشات حاکی از آن است که قرار دادن تگ دقیق هزینه بر روی تغییرات اقلیمی، امری غیرممکن است، ولی تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد، اثرات و هزینه های تغییرات اقلیمی مانند سیل، خشکسالی و دیگر رویدادها، در پی رایج تر شدن رویدادهای نادر و شدید، رو به افزایش است.

سناتورهای هر دو حزب مانند سوسان کالینز، آر مین و ماریا کانت ول، دی واش، گزارشات را از سازمان GAO، بازوی کنگره که وظیفه تحقیق و نظارت بر شعبه اجرایی را دارند، درخواست نموده اند.

فصل طوفان مخرب عجیب سال جاری، همین حالا خزانه آژانس مدیریت حوادث اورژانسی فدرال را تخلیه نموده است و آتش سوزی مرگبار تاریخی کالیفرنیا، هزینه های بیشتری بر دولت تحمیل نموده است.

مجلس سنا روز سه شنبه (2 آبان 1396) طرح تخصیص 36/5 میلیارد دلار دیگر برای یاری به این فاجعه ها را تصویب نموده است. این بودجه مکمل بودجه 15 میلیارد دلاری ماه گذشته است که کنگره تصویب کرد. این بودجه ها نشان می دهد هزینه های سال جاری به طرز غیرمعمولی بالا هستند.

در بالا دوچرخه های بچه ها در محیطی بدون شبکه برق یا آب به مدت دو هفته، پس از طوفان ماریا در جزیره در تاریخ 5 اکتبر 2017 در سان ایسیدرو، پورتو ریکو را می بینید.

بر طبق گزارشات، در کنار بودجه 205 میلیارد دلاری که دولت در دهه قبل به صورت مستقیم برای یاری به حوادث غیرمترقبه هزینه نموده، 90 میلیارد دیگر نیز صرف بیمه محصولات و سیل، 34 میلیارد برای مدیریت آتش سوزی در دنیای وحش و 28 میلیارد صرف تعمیرات امکانات دولتی، شده است.

دولت برای مقابله با رویدادهای مرتبط به تغییرات آب و هوایی باید آماده تر باشد. مطالعات GAO نشان داده است، دولت فدرال، رویکرد جامع و استراتژیکی در مقابله با حوادث نداشته است و بعلاوه استراتژی های دولتی، هیچ اولویتی مرتبط به تغییرات اقلیمی، ندارند.

گزارشات نشان می دهد دولت قدم هایی برای جدی شماردن خطرات اقلیمی برداشته است، ولی رییس جمهوری وقت، دونالد ترامپ، در ماه مارچ یک دستور اجرایی امضا کرد که در طی آن بعضی طرح های مرتبط با این موضوع را لغو کرد، حرکتی باعث ایجاد بی ثباتی می گردد حتی اگر دیگر برنامه ها ادامه پیدا نمایند یا جای این برنامه را بگیرند.

گزارشات اذعان دارند؛ نتایج تا زمانی که احتیاج به تلفیق مدل های مالی و پیچیدگی اقلیم است، ناقص و نامشخص باقی می مانند. ولی GAO در محافظه کاری در تخمین هایش، شناخته شده است، به خصوص در مسائل بحث برانگیز.

منبع: کجارو / flipboard.com

به "تغییرات آب و هوایی در آمریکا، میلیاردها دلار به ضرر مالیات دهندگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات آب و هوایی در آمریکا، میلیاردها دلار به ضرر مالیات دهندگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید