تسهیلات 9 میلیون تومانی سفر برای فرهنگیان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران : این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

تسهیلات 9 میلیون تومانی سفر برای فرهنگیان

به گزارش مهر مراسم امضا تفاهم نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به فرهنگیان کل کشور با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که به وسیله سید ریاض الدین طباطبایی و صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار برای مسافرت های فرهنگیان، برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی و آموزشی، برگزاری اردوهای دانش آموزی و بعلاوه سفرهای زیارتی عتبات عالیات پیش بینی شده است.

در این مراسم بر این موضوع تاکید شد که شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان است که مأموریت این هلدینگ و شرکت های تابعه، برنامه ریزی هدفمند و سیستماتیک با نگاه بر نیازمندی های فرهنگیان معزز نسبت به منظور ارائه خدمات متنوع و متناوب است.

وی اضافه نمود: این شرکت تفاهم نامه ای را با بانک قرض الحسنه رسالت منعقد نموده که بر اساس آن به هر فرهنگی و اعضا خانواده آن ها برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات 9 میلیون تومان وام بدون بهره تا سقف 36 میلیون تومان با ارائه فیش حقوقی، کسر از حقوق و یک فقره سفته یا چک به بانک رسالت تعلق می گیرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تسهیلات 9 میلیون تومانی سفر برای فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات 9 میلیون تومانی سفر برای فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید