ترامپ: حریف می طلبم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس جمهوری آمریکا پس از تمسخر رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 گفت: حریف می طلبم.

ترامپ: حریف می طلبم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کلشی ها، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیغامی توئیتری ادعا کرد: مناظره دیشب دموکرات ها آشفته و دیوانه وار بود. اخبار جعلی می گوید عملکرد جو بایدن خوب بود، گرچه او گفت: نیمی از جمعیت کشور ما بر اثر تیراندازی کشته شده اند.

رئیس جمهوری آمریکا در این باره ادامه داد: رقابت برای بیشتر نامزد های دموکرات دیگر تمام شده است. مایک کوچولو (مایکل بلومبرگ) بی ثبات بود، اما با پیغام های تبلیغاتی بسیارِ خود -که ظاهراً باید پخش آن ها در هنگام مناظره غیرمجاز باشد- یاری زیادی کرد.

وی در این باره اضافه نمود: نحوه رفتار پوکوهانتس (Pocahontas) (الیزابت وارن) با برنی سندرز و مایک کوچولو، به شکل حیرت آوری بدجنس و بی ضابطه بود. آن ها نمی دانند چگونه وارن را مدیریت نمایند، اما من می دانم که او به ستوه آمده است. تام استیر نیز که به همراه مایک کوچولو در هزینه کردن دلار به ازای هر رأی رکورد زده است، فاجعه بود. فقط یک رقیب به من بدهید!

این در حالیست که در مناظره شب گذشته نامزد های انتخاباتی حزب دموکرات، جو بایدن در گافی محسوس گفته بود از سال 2007 تا به امروز 150 میلیون آمریکایی بر اثر خشونت های مسلحانه کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: حریف می طلبم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حریف می طلبم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید