بیش از 3000 نفر تا کنون در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی ثبت نام کرده اند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: بیش از 3000 نفر تا کنون در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی گروه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند.

بیش از 3000 نفر تا کنون در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی ثبت نام کرده اند

آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ کلشی ها گفت: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1399-1400 از روز 16 بهمن آغاز شده است و داوطلبان تا 26 بهمن ماه 98 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 3 هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی گروه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند؛ اظهار کرد: آزمون کتبی دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روز های 21، 22 و 23 خردادماه 1399 و به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی شرح داد: به منظور آشنایی داوطلبان با نحوه برگزاری آزمون الکترونیک اولین دوره آزمون آزمایشی دکتری تخصصی به شیوه الکترونیک پنجم اسفندماه 98 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال می شود و داوطلبان می توانند با انجام آن با نحوه برگزاری آزمون اصلی آشنا شوند.

وی اظهار کرد: شرایط عمومی و شرایط اختصاصی برای ثبت نام رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در دفترچه راهنما درج شده است و تمامی مراحل ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ 16 تا 26 بهمن 98 فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت www.sanjeshp.ir صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 3000 نفر تا کنون در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی ثبت نام کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3000 نفر تا کنون در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی ثبت نام کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید