برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت عید نوروز

به گزارش وبلاگ کلشی ها، دامغانی ها با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و برنامه های نوروزی به استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی رفتند.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت عید نوروز

در ایام نوروز هر کدام از شهر های کشورمان برنامه های ویژه عید نوروز برگزار می نمایند و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شوند. در شهر دامغان نیز نمایشگاه صنایع دستی برپا کردند و در کنار آن در ایام نوروز برنامه های متنوع و شادی برگزار مینمایند و گردشگران نوروزی را با اجرای یک برنامه شاد مهمان می نمایند. این نمایشگاه در کاروانسرای شاه عباسی یکی از مکان های تاریخی این شهر برگزار می گردد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال نموده است که مشاهده می کنید.

منبع: علی موذنی فرد - دامغان

بیشتر بخوانید:

خانه ای از جنس تکه های شکسته و رنگی سفال + فیلم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

وبلاگ کلشی ها شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

var player = videojs(player-890822-15801051,{ techOrder: [ html5 , flash],poster:/files/fa/news/1400/12/28/15809390-683.jpg,width:400,height:300}); videojs.addLanguage(fa, {No compatible source was found for this media.: مشاهده ویدیو احتیاج به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد.}); player.one(play, (function(){ $.post(/fa/ajax/news/video/15801051,{},function (data) {}); }));کد ویدیدانلودفیلم اصلبرای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنیدمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت عید نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت عید نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید