استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه

به گزارش وبلاگ کلشی ها، در راستای فعالیت بیش از 30 خانه خلاق و نوآوری و استقرار تیم های خلاق در این خانه ها، با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، از سایت خانه های خلاق و نوآوری رونمایی شد.

استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ کلشی ها، در راستای فعالیت بیش از 30 خانه خلاق و نوآوری و استقرار تیم های خلاق در این خانه ها، با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، از سایت خانه های خلاق و نوآوری رونمایی شد.

این خانه ها برای ایجاد اکوسیستمی برای معرفی دستاورد های خلاق در حوزه صنایع نرم و فرهنگی ایجاد شده و حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های توسعه دهنده فناوری های نرم، صنایع خلاق و فرهنگی، یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که به صورت جدی به وسیله ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و برنامه توسعه اکوسیستم شرکت های خلاق دنبال می گردد.

بر همین اساس و با حضور پرویز کرمی رئیس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم این سایت راه اندازی شد تا بستری برای معرفی بهتر شرکت ها و هسته های خلاق باشد.

یاری به توسعه اقتصاد خلاق

این کار به وسیله حمایت از شکل گیری و توسعه طرح و کسب وکار های مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری است تا چرخه ایده به پدیده، با شتاب بیشتری به وسیله کارآفرینان و فناوران کشور دنبال می گردد.

در این زمینه، خانه های خلاق و نوآوری به عنوان یکی از خانه های خلاق و نوآوری به عنوان پلتفرم اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سیاستگذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل گیری شرکت های خلاق و نوآور به وسیله یاری به ایجاد زیرساخت، تسهیلات اقتصادی، مشاوره، توامندسازی و حمایت های معنوی در توسعه محصول و توسعه بازار فناوری های نرم و صنایع خلاق ایجاد شده است.

یاری به تسهیل و تسریع ایده و طرح های خلاقانه، نوآورانه و تیم های آن ها برای ایجاد کسب وکار و تجاری سازی محصولاتشان است که برنامه آن به وسیله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح ریزی و در مرحله اجرایی واقع شده است.

حضور تیم های تخصصی در 30 خانه خلاق

بیش از 30 خانه خلاق در سراسر کشور هستند و تیم های تخصصی و خلاق را در گرایش های مختلف میزبانی می نمایند.

ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کوشش است تا با توسعه زیرساخت های حمایت گرانه، بر تعداد این خانه ها در تمامی استان های کشور بیفزاید تا زمینه اشتغال هدفمند تیم ها و افراد متخصص در حوزه های گوناگون علوم انسانی، اقتصاد و هنر فراهم گردد.

سایت خانه های خلاق گامی در راستای شبکه سازی، حمایت و هدایت و اطلاع رسانی دستاورد هسته های خلاق و نوآور است. این سایت، ضمن شبکه سازی، پوشش آخرین رویداد های مربوط به این حوزه، هدایت های لازم در مورد اقدام برای تاسیس خانه های خلاق، ثبت نام از افراد خلاق، نوآور و سرفصل های حمایتی از آن ها را به عمل آورده است.

علاقمندان می توانند برای مراجعه به سایت خانه های خلاق و نوآوری به آدرس https://creativehousenet.ir/web/home مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار تیم های نوآور در بیش از 30 خانه خلاق برای رونق کسب وکار ها در این حوزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید