آشتی و بازگشت قهرمان خراسان جنوبی به هیئت جودو

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران؛ گروه استان ها: ورزش قهرمانی همیشه مورد بی مهری قرار گرفته است و ورزشکارانی که سال ها کوشش نموده اند تا به عرصه قهرمانی برسند یکی پس از دیگری به علت مسائل فراوان از این حوزه خداحافظی نموده و باعث شده که شاهد کاهش قهرمانان ورزشی به خصوص در استان خراسان جنوبی باشیم.

آشتی و بازگشت قهرمان خراسان جنوبی به هیئت جودو

ورزش جودو و دفاع شخصی از جمله هیئت های ورزشی است که از سال های 97 تا به امروز همیشه با مسائل مختلفی روبه رو بوده و گلایه هایی از عملکرد آن وجود داشته است.

وبلاگ کلشی ها خراسان جنوبی بعد از شنیدن خبر خداحافظی یکی از قهرمانان این رشته بر آن شد تا برای برطرف این مسائل گامی بردارد که با برگزاری جلسه و قول های حمایتی باری دیگر این قهرمان به هیئت بازگشت.

از نبود کلاس برای تمرین تا کمربندهایی که صادر نمی گردد

مجتبی فیاض زاده، قهرمان دفاع شخصی و جودو خراسان جنوبی با گلایه از شرایط نگرشی هیئت جودو گفت: همیشه در پی قهرمانی بودم ولی زمانی که حتی فضایی برای تمرین ندارم چگونه کار کنم.

وی توضیح داد: قرار بود در هیئت تغییر نگاه و نگرش ایجاد گردد و با حمایت برای نگاهداشت قهرمانان گام بردارند، ولی از سال 98 تا به امروز هر چه کوشش کردم بی اثر بود و با سنگ اندازی های مختلف آرامش را از من گرفتند.

به گفته وی جودو رشته خاصی است که یک نوع تاتامی خاص می خواهد و فقط در خانه جودو موجود است ولی در طی این سال ها حاضر نشدند که یک ساعت برای تمرین به من اختصاص دهند.

این قهرمان خراسان جنوبی مطرح کرد: علاوه بر نبود سانس تمرینی و کلاس برای آموزش، از سال 93 آخرین حکم خود را در رشته دفاع شخصی دریافت کردم و تا به امروز هیچ ارتقایی در این رشته داده نشده است.

فیاض زاده افزود: بعلاوه با وجود واریز هزینه ها، حدود 5 سال است که کمربندهای زرد شاگردان من منتظر تأیید هیئت استان برای صدور است.

وی با توجه به پیگیری مهر اظهار کرد: در صورتی باری دیگر به این ورزش باز می گردم که نگاه سنگ اندازی برداشته گردد و مسائل از جمله عقب افتادگی دان های دفاع شخصی البته با آزمون دقیق جبران گردد، بعلاوه کمربندهای شاگردان من صادر و سانسی برای تمرین به من داده گردد.

به گفته وی تا زمانی که از تخریب قهرمانان جلوگیری نگردد هیئت نمی تواند در بخش قهرمان پروری گامی بردارد.

سالن تمرین خواهیم داد

به همین دلیل به علت اینکه رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی تدوین برنامه کلاسی را مختص شهرستان بیرجند دانست، در این زمینه امین کارکن، رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی شهرستان بیرجند، اعلام کرد: در خانه جودو آقایان تهوری، کارکن، قربان نژاد و حسینی از اساتید با سابقه این رشته کلاس دارند و نمی توان کلاس آنها را کنسل کرد.

وی ادامه داد: اما با شهرداری رایزنی نموده ایم تا در کارگر 18 و شمال شهر یک سالن به ما اختصاص دهند و چون قطعی نشده بود، اعلام ننموده ایم.

به گفته وی شهرداری این سالن را منوط بر اینکه تاتامی را خود تهیه کنیم در دو سانس به ما می دهد و تاتامی را رئیس هیئت استان متقبل شده است که یک سانس این سالن به آقای فیاض زاده، داده خواهد شد.

از حذف تا حمایت

علی تهوری، رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی خراسان جنوبی هم با قبول این موضوع که در هیئت مسائل و اختلاف نظرهایی وجود دارد، گفت: همیشه از آقای فیاض زاده حمایت نموده ام چرا که افرادی هستند که نمی خواهند ایشان در این رشته حضور داشته باشد.

وی قول داد: حمایت های لازم در چارچوب قوانین هیئت از آقای فیاض زاده خواهیم داشت و این مسائل ضروری است که با همدلی برطرف گردد تا این ورزش توسعه پیدا کند.

رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی خراسان جنوبی تأکید کرد: قهرمانانی مانند ایشان جز سرمایه های ما هستند که به راحتی از دست نمی دهیم و از ظرفیت و پتانسیل آنها استفاده می کنیم، بعلاوه در پی ارتقا سطح کیفی و کمی هستیم.

لازم به ذکر است در این جلسه حسن کارکن به عنوان مربی و پیشکسوت حضور داشت و او نیز قول حمایت داد تا شاهد هدر رفت سرمایه های ورزشی که خود را به اینجا رسانده اند، نباشیم.

بعلاوه مجتبی قربان نژاد از منتقدین هیئت در این جلسه حضور داشت ولی درخواست کرد جلسه ای فقط با حضور او و رئیس هیئت استان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آشتی و بازگشت قهرمان خراسان جنوبی به هیئت جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی و بازگشت قهرمان خراسان جنوبی به هیئت جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید