کنفرانس یوبیسافت در E3 2021 ، تاریخ عرضه Far Cry 6 اعلام نشد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، شرکت یوبیسافت در رویداد آنلاین E3 2021 شرکت و بازی های نو و نسخه نوتری از بازی های قبلی خود را معرفی کرد.

کنفرانس یوبیسافت در E3 2021 ، تاریخ عرضه Far Cry 6 اعلام نشد

به گزارش خبرنگار ، اولین کنفرانس E3 2021 سال جاری دقایقی پیش به سرانجام رسید. این رویداد سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت نیمه مجازی برگزار شده بود. امکان تماشای آنلاین این مراسم برای علاقه مندان و فعالان حوزه بازی های ویدئویی وجود داشت.

شرکت یوبیسافت هم در این رویداد حضور پیدا کرد و بازی هایی را معرفی کرد، همانطور که انتظار می رفت این شرکت در این رویداد آنلاین از بازی Far Cry 6 که نسخه نو بازی Far Cry است در کنار نسخه VR بازی Assassins Creed رونمایی کرد.

در ابتدای این رویداد شرکت یوبیسافت از بازی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد و تریلر این بازی را پخش کرد. این بازی از کراس پلی پشتیبانی می نماید. بازیکن ها در بازی با هم هم تیمی هستند و در کنار یکدیگر بازی می نمایند. شرکت یوبیسافت این بازی را در 25 شهریور ماه روانه بازار بازی های ویدئویی می نماید.

در ادامه شرکت بازی سازی یوبیسافت، بازی Riders Republic را رونمایی کرد. این بازی در 11 شهریور ماه رونمایی می گردد و یوبیسافت در حال راضی کردن شرکت سونی برای عرضه این بازی روی کنسول های این شرکت است. در این بازی امکان انتخاب لباس و ماشین های مختلف وجود دارد و می توان لوازمی که شخصی سازی کرد را هم در حین بازی انتخاب کرد.

در این رویداد مجازی بازی Ubi Forward هم معرفی گردید که خودرو های نوی به بازی اضافه شده و شخصیت های دو نسخه قبلی هم به نسخه نو آمده اند. در ادامه هم یوبیسافت بازی راک اسمیت پلاس را معرفی کرد که با هدف آموزش موسیقی طراحی و ساخته شده است.

این شرکت این بازی را نوامبر 2020 رونمایی کرد و شخصیت نوی داشتیم که به انگلیس رفت تا خانه ای نو برای خود پیدا کند. حاشیه های زیادی در این بازی وجود داشت که به جذابیت این بازی یاری نموده بودند. در بروزرسانی این بازی فستیوال ها و جشنواره اضافه شدند، شمشیر هایی اضافه شدند که با یک دست کار می نمایند.

شرکت یوبیسافت در کنار این بازی از نسخه رایگان Siege Of Paris رونمایی کرد که گیمر به پاریس می رود و فرانسه جنگ زده را می بیند. به این بازی دشمنان نو و سلاح های نو اضافه شده و این نسخه تابستان عرضه می گردد، اما تاریخ دقیق هنوز اعلام نشده است. بخش نو و رایگان بازی AssassinsCreed هم با نام Discovery Tour پاییز رونمایی می گردد.

تریلر نوی از بازی Far Cry 6 هم پخش شد که وجه دیگری از شخصیت منفی بازی نمایش داده و یوبیسافت گفت که در این بازی بخش های ناشناخته و عجیب دیگری را از شخصیت های منفی مشاهده می کنید. تاریخ عرضه این بازی هم هنوز معین نیست.

در آخر این رویداد مجازی هم شرکت بازی سازی یوبیسافت از بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope که محصول همکاری این شرکت و شرکت نینتندو است رونمایی کرد. در این بازی ماریو در کنار خرگوش های معروف شرکت یوبیسافت برای نجات کهکشان سوار سفینه هایی می شوند و باید با با زنی بدجنس بجنگند. این بازی به گونه ای طراحی شده که هم کسانی که برای اولین بار آن را بازی می نمایند لذت ببرند و توانایی بازی کردن داشته باشند و هم کسانی که قبلا این بازی را انجام داده بودند. یوبیسافت تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نکرد و فقط گفت در سال 2022 عرضه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کنفرانس یوبیسافت در E3 2021 ، تاریخ عرضه Far Cry 6 اعلام نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس یوبیسافت در E3 2021 ، تاریخ عرضه Far Cry 6 اعلام نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید