کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا، تعطیلی بوستان جوانمردان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در مرکز انتظار می رود.

کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا، تعطیلی بوستان جوانمردان

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، تا فردا(آدینه، 25 فروردین) با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد پیش بینی می گردد.

در برخی ساعات امروز(پنج شنبه، 24 فروردین ماه) و در برخی نقاط استان (به ویژه در ارتفاعات) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گاهی وزش باد خیلی شدید و در منطقه ها مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ، در ارتفاعات پدیده مه و بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا و طی روز شنبه (26 فروردین) در برخی نقاط استان به ویژه منطقه ها جنوبی و غربی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما انتظار می رود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش بینی می گردد. فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و پس فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

بعلاوه دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود طی امروز بین 24 تا 10 درجه سانتی گراد، فردا بین 19 تا 8 درجه سانتیگراد و پس فردا بین 21 تا 8 درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه (28 فروردین) به 24 تا 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

بوستان جوانمردان تعطیل شد

️شهردار منطقه 22 از تعطیلی بوستان جوانمردان اطلاع داد و گفت: به علت بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.

حمیدرضا حاجوی در این باره اظهارکرد:طبق آنالیز که در ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار گردید تصمیم به تعطیلی این بوستان صادر شد.️

حاجوی ادامه داد: لایروبی و اقدامات مناسب رودخانه کن که در بوستان جوانمردان واقع شده است انجام شده است؛ اما به علت انتقال نخاله و شاخ و برگ درختان باغات منطقه کن و سولقان احتمال گرفتگی در رودخانه وجود دارد که موجب طغیان آب رودخانه در بوستان جوانمردان خواهد شد.️

بنابرگزارش سایت شهر، وی اضافه کرد: از امروز تا فردا بوستان جوانمردان تعطیل خواهد بود تا خسارت مالی و جانی برای گردشگران به وجود نیاید.

منبع: فرارو

به "کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا، تعطیلی بوستان جوانمردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا، تعطیلی بوستان جوانمردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید