پای حامدآهنگی به سینما ها رسید

به گزارش وبلاگ کلشی ها، حامد آهنگی با فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی2 به کارگردانی علی توکل نیا از چهارشنبه هفته جاری به سینما ها می آید.

پای حامدآهنگی به سینما ها رسید

به گزارش فیلم نیوز، فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2 به کارگردانی علی توکل نیا و حضور حامد آهنگی از صبح چهارشنبه 28 اردیبهشت نمایش عمومی خود را در سینما های کشور شروع می نماید.

قسمت اول فیلم چند می گیری گریه کنی در سال 1385 به کارگردانی شاهد احمدلو و براساس فیلمنامه ای از محسن تنابنده فراوری شد. این فیلم در بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه حاضر شد و پیروز شد سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد (حمید لولایی) را از آن خودش کند.

پانزده سال بعد از فراوری قسمت اول، حسن توکل نیا تهیه کننده چند می گیری گریه کنی، قسمت دوم این پروژه را به کارگردانی برادرش علی توکل نیا وارد فاز فراوری کرد.

در قسمت دوم چند کاراکتر اصلی فیلم قسمت اول از جمله حمید لولایی، ابوالفضل پورعرب حضور دارند. در این قسمت چند شخصیت نو وارد قصه شده اند که ایفاگر یکی از آن ها حامد آهنگی است. او با اجرای کنسرت های خنده به معروفیت رسیدو سپس فعالیت خود را در تلویزیون و شبکه خانگی ادامه داد.

منبع: فرارو

به "پای حامدآهنگی به سینما ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای حامدآهنگی به سینما ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید