ورود 52 دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی قم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، شهردار قم از خرید 52 دستگاه اتوبوس نو با اعتباری بالغ بر 215 میلیارد تومان اطلاع داد.

ورود 52 دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی قم

به گزارشاز، سید مرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم از خرید 52 دستگاه اتوبوس و تحویل آن به سازمان اتوبوسرانی جهت ورود به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قم اطلاع داد.

او به برنامه ریزی انجام گرفته در جهت نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اشاره نمود و اضافه کرد: اهتمام در خدمات رسانی مناسب و توسعه حمل ونقل عمومی یکی از مهم ترین برنامه های شهرداری بوده که همیشه کوشش شده گام های اثرگذاری برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات این بخش برداشته گردد.

شهردار قم اضافه کرد: باوجود مسائل متعددی که در تأمین اتوبوس نو در کشور وجود دارد، دومین مرحله از خرید اتوبوس های شهری به وسیله شهرداری قم در سال های اخیر انجام شد.

سقائیان نژاد، خرید مرحله نخست را شامل 110 دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو 4 نام کرد که در سال گذشته این تعداد وارد ناوگان حمل ونقل شده و ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته در سطح کشوری و مجموعه دولت توانستیم در این مرحله 52 دستگاه اتوبوس شهری با استاندارد های لازم را خریداری کنیم.

او در تشریح فرایند تأمین اعتبار و عقد قرارداد خرید این اتوبوس ها گفت: در سال گذشته در سطح ملی پیگیری هایی انجام گرفت و توانستیم با اخذ مجوز فروش اوراق مشارکت، بخش عمده ای از اعتبار خرید این اتوبوس ها را تأمین و در امسال با فروش اوراق مشارکت و تأمین مابه التفاوت هزینه، مراحل نهایی را انجام و اتوبوس ها را تحویل بگیریم.

شهردار ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک و با تسریع در انجام مراحل اداری و تنظیم و عقد قرارداد های بهره برداری، اتوبوس های نو وارد چرخه حمل ونقل عمومی شهر قم شوند.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورود 52 دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 52 دستگاه اتوبوس تازه به ناوگان اتوبوسرانی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید