هتل هالی یکی از با سابقه ترین هتل های تهران است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، هتل هالی یکی از با سابقه ترین هتل های تهران است.

هتل هالی یکی از با سابقه ترین هتل های تهران است

هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. در مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحتی به خیابان های اصلی، ادارات دولتی و غیردولتی، بیمارستان ها، پارک ها، سینماها، بناهای تاریخی و موزه ها دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، می توانید به راحتی و با کمترین هزینه به دیگر نقاط شهر بروید. چه برای سفر کاری به تهران سفر می کنید، چه برای تفریح و گشت و گذار این هتل محل اقامت مناسبی برای شماست.

اتاق و سوئیت

اتاق ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. برای مثال میتوان به سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب های راحت، تلویزیون، میز آرایش و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی هم در همه اتاق ها موجود است. اتاق های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده اند. برای گروههای دو نفره اتاق های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شد. زوج ها هم می توانند از اتاق های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، محلی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. در کافی شاپ هتل هم می توانید ضمن استراحت و معاشرت با همسفران خود از صرف انواع نوشیدنی، بستنی، کیک و دسر لذت ببرید.

امکانات دیگر هتل

عمومی: پارکینگ / آسانسور / روزنامه / صندوق امانات لابی

غذا و نوشیدنی: رستوران / کافی شاپ بیست و چهار ساعته

خاص هتل: امکانات برای معلولین / آب نما

مدیا و دیجیتال: اینترنت در لابی / اینترنت در اتاق / شبکه پخش فیلم داخلی

دید (View) در برخی اتاق ها: نمای شهر

مکالمه کارکنان: مسلط به زبان انگلیسی

خدمات: لاندری / خشکشویی / خدمات بیدار باش / صبحانه در اتاق / نهار در اتاق / فکس / اتاق چمدان / خدمات تهیه بلیط / فتوکپی

منبع: همگردی

به "هتل هالی یکی از با سابقه ترین هتل های تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالی یکی از با سابقه ترین هتل های تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید