نخست وزیر مالزی برای مهار کرونا محدودیت تردد سراسری اعلام نمود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، نخست وزیر مالزی دوشنبه شب در اقدامی برای مهار ویروس کرونا، دستور بستن مرزها و محدودیت تردد و دسترسی به اماکن عمومی اظهار داشت.

نخست وزیر مالزی برای مهار کرونا محدودیت تردد سراسری اعلام نمود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کلشی ها، به دنبال شدت یافتن شیوع ویروس کرونا، در مالزی نیز از روز دوشنبه شرایط ویژه ای حکمفرما شد.

به نوشته وبگاه استریت تایمز نخست وزیر مالزی دوشنبه شب دستور محدودیت تردد و دسترسی به امکان عمومی و بستن مرزهای این کشور را صادر کرد. بنابر دستور محی الدین یاسین نخست وزیر مالزی، این مقررات جدید از چهارشنبه این هفته تا دو هفته دیگرپابرجاست.

وی در یک نطق زنده تلویزیونی گفت که این محدودیتها از چهارشنبه به مدت دو هفته در سراسر کشور اعمال می گردد.

نخست وزیر مالزی در سخنان خود صبر و شکیبایی مردم را خواهان شد و وعده ریشه کن کردن این ویروس مرموز را داد. محی الدین یاسین به مردم کشورش گفت که نگران تامین مواد غذایی در مالزی نباشند.

به موجب دستور دولت این کشور، تمام مراکز مذهبی و تجاری غیر از سوپر مارکتها، بازار و مغازه های فروش مواد غذایی در این کشور بسته شدند.

ویروس کرونا که تا به امروز در 160 کشور دنیا شیوع یافته، به مرگ بیش از 6600 نفر منجر شده است. در اروپا به غیر از ایتالیا وضع در اسپانیا، فرانسه، انگلیس و آلمان رو به وخامت است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "نخست وزیر مالزی برای مهار کرونا محدودیت تردد سراسری اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر مالزی برای مهار کرونا محدودیت تردد سراسری اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید