نحوه قضاوت داوران در بازی های تراکتور شبهه برانگیز است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، میر معصوم سهرابی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در تبریز گفت: متأسفانه روز بازی تراکتور با مس رفسنجان در جام حذفی، یاری داور دوم را به یکباره عوض کردند که همان یاری داور، موقعیت مسلم گلزنی بازیکن ما را به ناحق آفساید گفت. بعلاوه در صحنه ای دیگر، داور خطای پنالتی را ضربه ایستگاهی بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد.

نحوه قضاوت داوران در بازی های تراکتور شبهه برانگیز است

وی اضافه نمود: پیش از ملاقات تراکتور با آلومینیوم اراک، تیم داوری روز بازی عوض شد که تصمیم اشتباه داور همان بازی سه امتیاز را از ما گرفت. بر اساس نظر کارشناسان داوری، تراکتور در بازی با آلومینیوم اراک، مس رفسنجان در لیگ برتر و مس رفسنجان در جام حذفی به علت اشتباهات داوری نتایج را واگذار نموده است.

وی با انتقاد از شرایط داوری فوتبال کشور، اعلام نمود: با این وضع داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می رود. مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا یاری داور عوض نمایند؟ اکنون طرفداران میلیونی ما معترض هستند و حق هم دارند. چرا جوابگوی آنان نیستید؟ چه کسی امتیازاتی که به ناحق از ما گرفته شده را پس می دهد؟

سهرابی تأکید کرد: کاش رئیس دپارتمان داوری حضور فیزیکی در محل کارش داشته باشد و به جای توجیه و پاک کردن صورت مسئله، فکری به حال شرایط داوری فوتبال کشورمان کند. نبود VAR را بهانه ای برای توجیه ضعف داوران قرار داده اند. بارها با آقای کامرانی فر تماس گرفته و در مورد شرایط اسف بار داوری صحبت نموده ایم، ولی ترتیب اثری داده نمی گردد.

وی اعلام نمود: داور یک دقیقه وقت اضافه اعلام نموده و در ثانیه 30 موقعیت برای بازیکنان ما ایجاد می گردد و داور سریع سوت سرانجام را می زند. این مسائل شبهه برانگیز است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: با این کارها تیم های پرطرفدار شهرستانی و طرفدارانشان را دلسرد می نمایند. اگر شرایط فوتبال به همین روال ادامه یابد، بخش خصوصی انگیزه ای برای سرمایه گذاری در این فوتبال زیان ده نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبعیض بین تیم ها موج می زند، ادامه داد: تراکتور یکی از نخستین باشگاه هایی بود که خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شد، ولی متأسفانه این امتیاز به دو تیم مرکز داده شد و ما به عنوان باشگاه خصوصی که از جیب خودمان هزینه می کنیم، از این منبع اقتصادی محروم هستیم. فدراسیون باید یاری حال تیم های خصوصی باشد، اما برعکس این اتفاق رخ می دهد و منابع اقتصادی ما را قطع می نمایند.

سهرابی ادامه داد: انواع ضمانت نامه در بحث جذب بازیکن خارجی از باشگاه های خصوصی درخواست می نمایند اما وقتی کار به تیم های مرکز می رسد، نحوه برخوردها عوض می گردد و با یک تماس از بالا مشکلاتشان را حل می نمایند.

وی با تأکید بر اینکه اگر این تعداد اشتباهات داوری علیه تیم های مرکز بود، بازهم آقایان سکوت می کردند؟ گفت: بلافاصله پس از سرانجام بازی مقابل مس رفسنجان، نامه اعتراضی به همراه مستندات لازم را به سازمان لیگ ارسال نموده ایم. به صورت حضوری نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و حتی اگر احتیاج باشد، مقابل سازمان لیگ بست می نشینیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نحوه قضاوت داوران در بازی های تراکتور شبهه برانگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه قضاوت داوران در بازی های تراکتور شبهه برانگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید