ناجا: بی احتیاطی، عامل مرگ راننده دیلمی بوده است نه تیراندازی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران/بوشهر نیروی انتظامی در پی مرگ راننده خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم اعلام نمود: واژگونی خودرو این جوان دیلمی پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

ناجا: بی احتیاطی، عامل مرگ راننده دیلمی بوده است نه تیراندازی

روابط عمومی ناجا در واکنش به مرگ راننده دیلمی در جاده تهران- قم اظهار داشت: ساعت 17 و 50 دقیقه روز پنج شنبه هفته پیش عوامل ایست و بازرسی اتوبان تهران- قم حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو کاپرای قاچاق بر مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

بنا به این گزارش، راننده خودرو(اهل دیلم) با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به فرار نموده و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودروها و در نهایت با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه اتوبان قم اقدام به بازگشت نموده و به دلیل سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای تصادف و از خودرو به بیرون پرتاب که براثر شدت جراحات وارده فوت می نماید.

در خبر نیروی انتظامی تاکید شده است: در برخی از شبکه های اجتماعی و هم اظهار نظرهای غیر کارشناسی متاسفانه برخی از اشخاص حقوقی دلیل فوت این راننده را تیراندازی اسم نموده اند که لازم به شرح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به دلیل تصادف موید این مدعا است.

به گزارش وبلاگ کلشی ها؛ چند روزی ست که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی اهل شهرستان دیلم در شبکه های اجتماعی این استان دست به دست می گردد. در این اخبار دلیل فوت راننده دیلمی تیراندازی پلیس به خودرو اسم شده است.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم هشتم تیر در پیامی ضمن تسلیت این حادثه از مسئولین نیروی انتظامی خواست با خاطیان برخورد جدی نمایند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ناجا: بی احتیاطی، عامل مرگ راننده دیلمی بوده است نه تیراندازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناجا: بی احتیاطی، عامل مرگ راننده دیلمی بوده است نه تیراندازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید