مزیت های کاربردی اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی در تهران

به گزارش وبلاگ کلشی ها، در بعضی از سازه های ساختمانی از محصولی به نام داربست استفاده می گردد. امروزه در کنار داربست ها از سازه های دیگری به نام اسپیس فریم استفاده می گردد. این سازه های فلزی دارای فرم های هندسی منظم و متحدی در کنار یکدیگر هستند و علاوه بر استحکام، از ظاهر زیباتری نسبت به داربست برخوردارند. این سازه ها به داربست نمایشگاهی نیز معروفیت دارند، زیرا جزو تجهیزات نمایشگاهی به شمار می آیند که می توان با استفاده از آن ها، فضاهای گوناگونی همانند سن و استیج، غرفه، قفسه، پارکینگ، سایه بان و… را در محیط های نمایشگاهی، سالن های همایش و مکان های مشابه ایجاد کرد.

مزیت های کاربردی اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی در تهران

داربست های نمایشگاه به وسیله بست اسپیس به یکدیگر اتصال پیدا نموده و نصب می شوند. این سازه های فلزی به علت ساختار هندسی ای که دارند، وزن خود را در جهات گوناگون تقسیم نموده و به زمین وارد می نمایند. همین ویژگی موجب افزایش استحکام این محصول می گردد. در سال های اخیر استفاده از این سازه ها با افزایش زیادی روبرو بوده است و به علت برخورداری از ویژگی های منحصربه فرد، موردتوجۀ افراد زیادی قرار گرفته است. این سازۀ فلزی دارای انواع گوناگونی است که هر یک از آن ها کاربرد مختص به خود را دارند، بعلاوه داربست های نمایشگاهی از مزایای بسیاری برخوردار هستند که افراد را برای استفاده از آن ها متقاعد می نماید.

مزایای اسپیس فریم نمایشگاهی

سازه های اسپیس در مقابل داربست های رایج، از مزایای بیشتر برخوردار هستند که عبارت اند از:

  • زیبایی ظاهری و تنوع در طرح

برخلاف داربست های رایج، سازه های اسپیس از زیبایی ظاهری و طرح چشم نوازی برخوردار هستند. این سازه ها می توانند برای قاب ها و بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی بسیار مناسب باشند، زیرا در کنار زیبایی و آراستگی ای که دارند، دوام بالای آن ها می تواند از بنر و پوسترهای شما نیز محافظت کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که داربست های نمایشگاهی از آن برخوردار هستند، تنوع در شکل و طراحی آن هاست. قطعات این سازه در ابعاد و حالت های مختلفی به فراوری می رسد و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. شما باتوجه به ایده ای که در سر دارید و بعلاوه نوع احتیاجتان، می توانید با کنار یکدیگر قراردادن این قطعات، سازهٔ موردنظر خود را برپا کنید.

  • استحکام و دوام بسیار بالا

همان طور که گفته شد، اسپیس نمایشگاهی در اشکال هندسی منظمی به فراوری می رسند که بر پایهٔ قوانین فیزیک طراحی شده اند. این ویژگی موجب شده است تا داربست های نمایشگاهی در برابر فاکتورهای مختلف، مقاومت و استحکام بالایی از خود ارائه دهند. برخلاف سازه های مشابه (مانند داربست)، شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از این سازه های نمایشگاهی در محیط های مختلف با آب وهوای گوناگون استفاده کنید؛ شما حتی می توانید در مناطقی با آب وهوای مرطوب و مناطقی با جو متشنج این سازه ها را نصب کنید. این سازه ها در برابر باد، هوای نامطلوب، باران و برف مقاوم هستند و مسئله ای ایجاد نمی نمایند.

از دیگر مزایای شاخص این سازه ها می توان به دوام بالای آن ها اشاره نمود. به طوری که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ای، هر نوع پوستری را بر روی این سازه نصب کنید. این سازه ها در طول زمان از آسیب پذیری بسیار پایینی برخوردار هستند و در فضاها و مکان های مختلف به راحتی دوام می آورند.

  • نصب سریع و آسان

یکی از مزایای شاخص اسپیس، نصب سریع و آسان آن است. این سازه ها با قطعات ازپیش ساخته شده با ابعاد و اشکال متفاوت به بازار ارائه می شوند. شما نیز می توانید باتوجه به طرحی که در نظر دارید و اندازۀ قالب مورداحتیاج خود، قطعات مناسب را سفارش دهید و نصب کنید. در طراحی سازه ها با استفاده از داربست نمایشگاهی، هیچ محدودیتی وجود ندارد. از آنجایی که این قطعات از پیش آماده شده اند، با یک چفت وبست به آسانی و در هر فضایی نصب می گردند.

  • وزن پائین

یکی از مزایای بسیار خوبی که سازه های اسپیس از آن برخوردار هستند، وزن سبک آن هاست. در مقایسه با داربست های آهنی که وزن سنگینی دارند و کارکردن با آن ها به نیروی جسمی بالایی احتیاج دارد، این سازه ها به راحتی جابه جا می شوند. برای حمل و جابه جایی قطعات این سازه ها به جرثقیل و لیفتراک احتیاجی نیست. کارگران می توانند به راحتی از آن ها استفاده نموده یا آن را حمل نمایند. این سازه ها برخلاف وزن سبکی که دارند، همان طور که گفته شد از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردارند، ازاین رو می توان با استفاده از آن ها، فضاهای بزرگی را ایجاد کرد.

  • ارزان بودن

در مقایسه با داربست های آهنی و رایج، این سازه ها از قیمت پائین تری برخوردار هستند. شما برای ایجاد یک سازۀ تبلیغاتی و یا هر سازهٔ دیگر، می توانید با صرف هزینۀ بسیار ناچیز، به اهداف خود دست پیدا کنید و از مزایای دیگر داربست های نمایشگاهی استفاده کنید. یکی از هزینه هایی که معمولاً در ایجاد یک سازه پرداخت می گردد، هزینه های حمل ونقل است. از آنجایی که برای حمل و جابه جایی این محصول به ماشین های بزرگی همانند جرثقیل احتیاجی ندارید، هزینه های حمل ونقل حذف می شوند که این موضوع به نفع شما خواهد بود.

اجاره یا خرید سازه اسپیس

به طور معمول افراد برای تهیهٔ اسپیس سه راه دارند؛ اجاره، خرید اسپیس نو و یا خرید سازۀ دسته دوم. سؤال مهمی که برای افراد به وجود می آید این است که خرید این سازه بهتر است یا اجاره آن. در پاسخ به سؤال موجود می توان گفت خرید این سازۀ فلزی از مزایای بیشتری برخوردار است. اما گاهی اجارۀ آن می تواند گزینهٔ مناسب تری برای شما باشد. شما باید متناسب با احتیاج خود و مدت زمانی که می خواهید از این سازه استفاده کنید، اقدام به خرید و یا اجارۀ آن نمایید. گاهی هزینهٔ خرید این سازه ها می تواند برای شما سنگین باشد، در این مواقع قطعاً اجارۀ آن ها برایتان به صرفه تر خواهد بود.

در بعضی مواقع شما قصد برپاکردن یک سازۀ کوتاه مدت را دارید که قطعاً در این مواقع خرید داربست نمایشگاهی برایتان مناسب نیست، زیرا پس از آن دیگر به این سازه ها احتیاجی نخواهید داشت. درصورتی که برای پرداخت هزینه های خرید داربست نمایشگاهی مسئله ای ندارید و توان خرید این سازه را دارید، همچنان باید به احتیاج خود توجه کنید. در صورت خرید این سازه ها، امکان فروش آن ها می تواند برای شما بسیار سخت باشد؛ خرید هنگامی برای شما مناسب است که قصد داشته باشید در مدت زمانی طولانی از داربست های نمایشگاهی استفاده کنید و یا در کار خود به صورت مداوم به این محصول احتیاج داشته باشید. به طورکلی برای خرید داربست نمایشگاهی نو و دسته دوم یا اجارهٔ آن باید دقت کنید. اجاره و خرید داربست نمایشگاهی دستۀ دوم گاهی می تواند برای شما پر از ریسک باشد، ازاین رو باید در هنگام خرید و اجاره، کیفیت آن ها را به خوبی آنالیز کنید.

نکات قابل توجه در هنگام اجاره و خرید اسپیس درجه 2

در هنگام اجاره و خرید اسپیس دسته دوم باید به اندازه استفاده از آن ها دقت کنید. بعضی از این سازه ها مدت زمان کم تری مورداستفاده قرار گرفته اند و بعضی از آن ها در مدت زمان طولانی تری استفاده شدند. هرچه مدت زمان استفاده از اسپیس کم تر باشد، این سازه سالم تر و گزینۀ مناسب تری برای خرید خواهد بود. در مقابل نیز اگر مدت زمان استفاده از این سازه ها بیشتر باشد، استحکام و مقاومت آن ها کم بوده و درنتیجه می تواند برای شما مشکلاتی را به بار آورد. در زمان خرید و اجاره باید از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید و بست های آن ها را آنالیز کنید. برای خرید اسپیس از افراد باتجربه و کاربلد مشورت بگیرید و بعلاوه این سازه ها را از فروشگاه های معتبر بخرید. ممکن است فروشگاه های نامعتبر محصول نامرغوبی به شما بفروشند و هنگام استفاده مسئله ای برایتان ایجاد گردد..

سخن پایانی

برای ایجاد سازه های نمایشگاهی، همایش ها، پارکینگ، سایه بان، سازه های تبلیغاتی و… از محصولی به نام اسپیس فریم نمایشگاهی استفاده می گردد. سازه های اسپیس فریم با مزایایی که دارند توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای داربست های رایج باشند. ازجمله مزایای اسپیس می توان به حمل ونقل آسان، وزن سبک، هزینه های ارزان، استحکام، سازگاری با شرایط متنوع آب وهوایی و دوام بالای آن ها اشاره نمود. در معین قیمت این محصول عوامل مختلفی همانند مواد اولیهٔ مورداستفاده، نوع پوشش و متراژ درخواستی تأثیر می گذارند. یکی از موارد مهم در خرید و اجارۀ این محصول این است که از یک فروشگاه و برند معتبر تهیه گردد. شرکت اسپیس فریم یکی از بهترین شرکت های موجود در حوزۀ فروش داربست نمایشگاهی است که محصولات مرغوب و باکیفیتی را به بازار ارائه می نماید. گروه فراوریی این شرکت همیشه آمادهٔ خدمت رسانی به شما عزیزان است.

منبع: فوت و فن

به "مزیت های کاربردی اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت های کاربردی اسپیس فریم در نمایشگاه بین المللی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید