ماشین لوکس غول پیکر ولادیمیر پوتین، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، پدال نوشت: لیموزینی را که پوتین با آن تردد می نماید برند لوکس و روسی اوروس فراوری نموده است. این خودرو سنات نام دارد.

ماشین لوکس غول پیکر ولادیمیر پوتین، عکس

کشور روسیه به شدت روی تأسیس یک لوکس ساز مخصوص پافشاری نموده و اینجا بوده که شرکت اوروس موتورز متولد شده است. محصولات ابتدایی این خودروساز یعنی سدان های سنات در شروع مختص مقامات دولتی بوده اند اما هم اکنون همه اتباع روسی نیز می توانند محصولات اوروس را خریداری نمایند.

البته زمانی که می گوییم همه اتباع روسی منظورمان هر فردی نیست. البته فردی که دارای 280 هزار دلار پول نقد در حساب خود باشد می تواند مالک یکی از این سدان های لوکس گردد. بله قیمت اوروس سنات پایه برابر با 280 هزار دلار می باشد!

با این پول شما مالک لیموزینی خواهید بود که طراحی اش کاملاً از رولزرویس فانتوم الهام گرفته ولی کابین آن کاملاً پرزرق وبرق و سطح بالاست. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 598 اسب بخار و گشتاور 880 نیوتون متر قرار گرفته است. این نیروگاه آهنین با یک پیشرانه الکتریکی 63 اسب بخاری همکاری می نماید.

مجموعه قوای محرکه سنات به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه ای می گردد. این عملکرد برای خودرویی با وزن بیش از 3 تن کاملاً مطلوب است. حداکثر سرعت خودرو نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ کلشی ها مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ماشین لوکس غول پیکر ولادیمیر پوتین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین لوکس غول پیکر ولادیمیر پوتین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید