دلیل تاخیر 6 ساعته پرواز تهران، خرم آباد معین شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سخنگوی ایران ایر درباره تاخیر 6 ساعته پرواز تهران-خرم آباد و برعکس گفت: درخواست خلبان برای چک 3 مورد از پارامترهای مربوط به موتور هواپیما و تصمیم واحد مهندسی تعمیرات برای بازدیدهای جدی تر از موتور باعث انجام این پرواز با 6 ساعت تاخیر شد که ایران ایر بابت این تاخیر از مسافران عذخواهی می نماید.

دلیل تاخیر 6 ساعته پرواز تهران، خرم آباد معین شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، حسام قربانعلی در باره سردرگمی 6 ساعته مسافران پرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد شرح داد: خلبان هواپیما بعد از اتمام پرواز قبلی و درحالی که گروه پروازی در حال تغییر بودند درخواست چک 3 مورد از پارامترهای مربوط به موتور را می دهد که مهندسان تعمیرات برای چک و آماده کردن هواپیما اقدام می نمایند.

وی شرح داد: در خلال چک واحد کنترل کیفیت پرواز در معاونت مهندسی تعمیرات درخواست می نماید برای ایمنی هواپیما و پرواز بعدی، بازدیدهای جدی تری روی موتور انجام گردد که این امر باعث زمانبری شد. برای انجام مراحل عیب یابی و برطرف مسیله نیز زمان دقیقی را نداشتیم و تاخیر 6 ساعته به این پرواز تحمیل شد که غیرقابل پیش بینی بود.

قربانعلی شرح داد: موضوع موتور بسیار حساس است و در این جور مواقع هیچگونه اغماضی از سوی واحد مهندسی پرواز صورت نمی گیرد و در نهایت با تایید نهایی واحد مهندسی پرواز مجوز پرواز دوباره صادر و هواپیما شب گذشته به سمت خرم آباد اعزام شد.

سخنگوی هوایپمایی هما شرح داد: این تاخیر باعث ایجاد نارضایتی مسافران شده است که ما از تمام مسافران ایران ایر در مسیر تهران- خرم آباد و برعکس عذرخواهی می کنیم و شرمسار هستیم که زمان بندی دقیقی نداشتیم و نتوانستیم پیش بینی دقیقی را برای انجام پرواز در اختیار مسافر قرار دهیم.

روز گذشته بعضی از مسافران پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر خرم آباد - تهران اظهار داشتند این پرواز که قرار بوده ساعت 12 و 20 دقیقه روز یکشنبه انجام گردد همچنان تا ساعت 18 بلاتکلیف بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "دلیل تاخیر 6 ساعته پرواز تهران، خرم آباد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تاخیر 6 ساعته پرواز تهران، خرم آباد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید