شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران/گیلان وزیر نیرو گفت: شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور همیشه در برنامه دولت تدبیر و امید بوده است.

شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور

رضا اردکانیان امروز (پنج شنبه) در مراسم بهره برداری آبرسانی 15 روستا و شروع عملیات اجرایی سه مجتمع آبرسانی روستایی استان گیلان که در روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار گردید، اظهار کرد: از حضور در گیلان برای افتتاح چنین طرح هایی بسیار خرسندم.

وی اضافه نمود: در پویش آبرسانی هر هفته الف - ب - ایران وعده کردیم 1124 روستای کشور در نیمه دوم امسال حتما به آب مطمئن مجهز شوند و این جهت آبرسانی تا سال 1400 ادامه دارد.

اردکانیان با بیان اینکه افزایش آبرسانی به جمعیت روستایی کشور با شتاب بیشتری در حال اجرا است، ادامه داد: برنامه ریزی شده است، تا جمعیت بهره مند روستایی در دولت تدبیر و امید به 10 میلیون نفر برسد. چون آب نقش مهمی در همه فعالیت های کشور دارد.

وزیر نیرو اضافه نمود: 171 پروژه بزرگ در گیلان با سرمایه گذاری 11هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی توضیح داد: با جدیت دنبال می کنیم تا مسائلی که مسئولین و مردم استان در این سفر با ما مطرح کردند، با تخصیص منابع اقتصادی لازم حل گردد.

اردکانیان اعلام نمود: در شرایط تحریم مردم و مسئولین با همدلی درصدد هستند تا وقفه و خللی در چرخه عمران کشور پبش نیاید. همچنین با همدلی، کوشش مضاعف گردد تا کشاورزان به نقش مولد بودن خود با بهره مندی از آب و برق ادامه دهند.

وی اضافه نمود: ما مسائل آب و فاضلاب را در شهرستان های گیلان شنیدیم و برطرف آنها در اولویت کارها قرار خواهد گرفت.

اردکانیان گفت: از ابتدای مهرماه امسال تا به امروز در 18 استان 85 پروژه افتتاح شده است و همه کوشش ما این است که چرخ های وزارت نیرو رو به جلو پیش برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید