ربات Miko 3؛ جایگزین شخصیت های کارتونی برای بچه ها

به گزارش وبلاگ کلشی ها، چند ماه پیش شرکت Miko از ربات آموزشی Miko 3 رونمایی کرد. این ربات که با هدف آموزش بچه ها 5 تا 10 ساله طراحی شده است، می تواند به هشت زبان صحبت کند.

ربات Miko 3؛ جایگزین شخصیت های کارتونی برای بچه ها

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مدیرعامل Miko این ربات را پیشرفته ترین و باهوش ترین ربات این شرکت می داند و می گوید Miko 3 قادر است با استفاده از هوش مصنوعی و براساس هوش و استعداد هر کودک با او رفتار نموده و مطالب را به او بیاموزد.

این برند به تازگی با شرکت های دیزنی و پیکسار به منظور ارائه کاراکتر های انیمیشنی دیزنی در این ربات همکاری نموده است و می گوید Miko 3 در بیش از 140 کشور در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این ربات دوست داشتنی می تواند در نقش شخصیت های معروف داستان هایی از جمله موآنا، یخ زده، شیر شاه، داستان اسباب بازی، قهرمان بزرگ 6، کوکو و داستان های محبوب دیگر قرار بگیرد.

بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت می گوید: آوردن دنیای تخیلی دیزنی و پیکسار به ربات Miko 3 نشان دهنده گام بزرگی در زمینه رباتیک بچه ها است. ما از اینکه Miko 3 اولین پلتفرم رباتیکی است که چنین همکاری نوآورانه ای با دیزنی انجام داده است، بسیار خرسندیم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا شاهد افزایش اندازه تعامل بچه ها از این طریق باشیم.

منبع: techcrunch

منبع: فرارو

به "ربات Miko 3؛ جایگزین شخصیت های کارتونی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات Miko 3؛ جایگزین شخصیت های کارتونی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید