راهنمای خرید برترین تلویزیون 43 اینچی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران- تلویزیون های 43 اینچی به محبوب ترین مدل های بازار تبدیل شده اند. این حرف فروشنده های لوازم خانگی است ولی باید به آن اضافه کنیم که طبق استاندارد های جهانی یک تلویزیون بدون توجه به محیط خانه باید 55 اینچ باشد اما حالا که هموطنانمان بیشتر سراغ مدل های 43 اینچی می فرایند، ما هم در این گزارش روی این تلویزیون ها دست گذاشتیم. خرید مقرون به صرفه ترین تلویزیون 43 اینچی بازار حدود شش ونیم میلیون تومان هزینه دارد و در این بازه قیمت، مدل های دیگری هم پیدا می گردد. این تلویزیون ها از صفحه نمایش تمام HD بهره می برند اما اگر سراغ مدل های 9 میلیون تومانی برویم علاوه بر صفحه نمایش تمام HD با محصولاتی روبرو می شویم که سیستم عامل هوشمند دارند و قابلیت اتصال به موبایل و ضبط اتوماتیک برنامه ها نیز در آن ها دیده می گردد.

راهنمای خرید برترین تلویزیون 43 اینچی

مقرون به صرفه ترین تلویزیون 43 اینچی شش و نیم میلیون تومان قیمت دارد. این تلویزیون مدل T5000TH از برند سام الکترونیک محسوب می گردد و دارای دو ورودی USB و سه ورودی HDMI است. کیفیت تصویر این تلویزیون تمام HD است و از دو بلندگو با توان 10 وات بهره می برد. دومین گزینه در این لیست، بازهم به برند سام الکترونیک تعلق دارد. تلویزیون T5100TH سام الکترونیک مثل مدل قبلی دو درگاه USB و سه ورودی HDMI دارد. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون T5100TH از نوع تخت محسوب می گردد و کیفیت تصاویر هم تمام HD است. سراغ سومین تلویزیون مقرون به صرفه قیمت 43 اینچی بازار برویم. داریم درباره D1 از برند دنای صحبت می کنیم. این یکی هم تقریبا 6.5 میلیون تومان ارزش دارد، تصاویر را با زولوشن 1080 یا همان تمام HD نشان می دهد و کنار آن دو پورت USB مشاهده می گردد.

گران ترین تلویزیون 43 اینچی مدل هوشمند FB6424 الیو است. این تلویزیون تقریبا 9 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون FB6424 الیو از تکنولوژی LED برخوردار است و بدون قاب است. کیفیت تصویر این تلویزیون هم 1080 یا تمام HD محسوب می گردد و دارای دو ورودی USB و دو درگاه HDMI است. دومین تلویزیون گران قیمت با میزان 43 اینچ مدل هوشمند D5925 از برند سونیا است. قیمت آن دقیقا به 9 میلیون تومان رسیده. امکان اتصال به گوشی هوشمند، سیستم عامل اندروید هشت و قابلیت ضبط برنامه ها جزو آپشن های این تلویزیون 9 میلیون تومانی محسوب می گردد. سومین و آخرین تلویزیون گران قیمت 43 اینچی محصولی از برند دوو است. K5311 از دوو همین حالا هشت میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد. خاموش شدن اتوماتیک، ضبط برنامه ها و اتصال به گوشی همراه بخشی از قابلیت های این تلویزیون است. کنار تلویزون K5311 دوو، دو ورودی USB و سه ورودی HDMI دیده می گردد و کیفیت تصاویر این تلویزیون از نوع تمام HD خواهد بود.

پرفروش ترین تلویزیون 43 اینچی بازار مدل MH614N از برند جی پلاس است و تقریبا هشت میلیون تومان قیمت دارد. قابلیت اتصال به موبایل در این مدل وجود دارد. کیفیت تصاویر این تلویزیون 1080 است و از صفحه نمایش تخت در طراحی آن استفاده شده است. بعلاوه دو درگاه USB و دو درگاه HDMI برای اتصال فلش ها و دیگر لوازم صوتی و تصویری تعبیه شده است. دومین تلویزیون پرفروش 43 اینچی بازار مدل XT725 ایکس ویژن به شمار می رود. کیفیت تصاویر این تلویزیون از نوع تمام HD است. دو درگاه USB و دو درگاه HDMI کنار و پشت تلویزیون قرار دارند و امکاناتی مثل EPG و ماشین زمان هم در این تلویزیون به چشم می خورد. سومین و آخرین تلویزیونی که در این بخش آنالیز می کنیم بازهم از برند ایکس ویژن مدل XT745 است. این یکی نیز تصاویر را با کیفیت تمام HD نشان می دهد و دارای دو پورت USB و دو پورت HDMI است. قفل کودک، امکان اتصال به موبایل، قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان از امکانات این تلویزیون هفت میلیون و 600 هزار تومانی به شمار میرود.

برند

مدل

تعداد ورودی USB

تعداد ورودی HDMI

قیمت

سام الکترونیک

T5000TH

دو

سه

6.5 میلیون تومان

سام الکترونیک

T5100TH

دو

سه

6.5 میلیون تومان

دنای

D1

دو

دو

6.5 میلیون تومان

الیو

FB6424

دو

دو

9 میلیون و 200 هزار تومان

سونیا

D5925

دو

سه

9 میلیون تومان

دوو

K5311

دو

سه

شت میلیون و 500 هزار تومان

جی پلاس

MH614N

دو

دو

هشت میلیون تومان

ایکس ویژن

XT725

دو

دو

هشت میلیون و 120 هزار تومان

ایکس ویژن

XT745

دو

دو

هفت میلیون و 600 هزار تومان

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین تلویزیون 43 اینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین تلویزیون 43 اینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید