دل آزار معروف گردشگری ما؛ جاذبه گردشگری ژاپن شد!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، یکی از جاذبه های عجیب و مورد علاقه گردشگران خارجی در ژاپن بازدید از سرویس های بهداشتی است و حتی یک تور دوساعته نیز برای دیدنِ این سرویس های بهداشتی فوق مدرن برای گردشگران ترتیب داده شده است.

دل آزار معروف گردشگری ما؛ جاذبه گردشگری ژاپن شد!

وبلاگ کلشی ها: در حالی که شرایط فاجعه بار سرویس های بهداشتی کشور ما خاری در چشم توریستی است و توریست خارجی و داخلی را متاثر می گند بازدیدکنندگان توکیو اکنون می توانند در کنار دیدنی معابد و شکوفه های گیلاس، به دیدنی شگفتی های مدرن تر شهر بروند؛ توالت های عمومی.

یکی از جاذبه های عجیب و مورد علاقه توریستان خارجی در ژاپن بازدید از سرویس های بهداشتی است و حتی یک تور دوساعته نیز برای دیدنِ این سرویس های بهداشتی فوق مدرن برای توریستان ترتیب داده شده است. از آن جهت که، این سرویس های بهداشتی بسیار تمیز و ایمن هستند و هر کدام آنقدر متفاوتند که حس یک کشف نو را به مخاطب می دهند و به تازگی نیز مورد توجه توریستان خارجی قرار گرفته اند.

تور بازدید از سرویس های بهداشتی همزمان در ماه مارس آغاز شده است؛ زمانی که کاهش ارزش ین، واحد پول ژاپن رخ داد و بسیاری از طرفداران فرهنگ ژاپنی برای نخستین بار از چشم انداز ها و ویژگی های این کشور آسیایی دیدن کنند.

از جمله مهم ترین صادرات فن آوری ژاپن در سال های اخیر می توان به توالت های مدرن اشاره کرد که دارای اسپری های پاک کننده، صندلی های گرم کننده، موسیقی و سایر عملکردها و ویژگی های خاص هستند.

پروژه توالت توکیو که در سال 2020 از طریق بنیاد غیرانتفاعی نیپون آغاز شد، از چهره های مهمی از جمله معمار سرشناس تادائو آندو برای بهبود دسترسی و هنر در 17 توالت عمومی در منطقه شیبویا در شهر توکیو بهره برد.

این پروژه به عنوان یک جاذبه توریستی در نظر گرفته نشده بود، اما مسئولان شیبویا این فرصت را دیدند تا بازدیدکنندگان منطقه را به فراتر از گذرگاه پرهرج و مرج معروف آن هدایت کنند. نکته قابل توجه برای بازدیدکنندگان این است که آنها می توانند در منطقه ها کمتر بازدیدشده شیبویا رانندگی کنند و در حین بررسی توالت ها از کل منطقه لذت ببرند.

مسافران این تور در مجموع 4950 ین (32.76 دلار) برای بازدید از 9 توالت مجزا می پردازند، از جمله توالتی با دیوارهای شفاف که هنگام ورود کاربران، مات می شود و دیگری که با دستورات صوتی کار می کند.

شمار توریستان خارجی ورودی ژاپن در سال 2023 به افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته آن دست یافته و به 25.7 میلیون نفر رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "دل آزار معروف گردشگری ما؛ جاذبه گردشگری ژاپن شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل آزار معروف گردشگری ما؛ جاذبه گردشگری ژاپن شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید