خودرو کروک ام جی به ایران می آید؟، عکسسواری جادویی پورشه که لباس ایرانی تن کرده، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کمی بیش از دو سال، از زمانی که MG با رونمایی از کانسپت سایبرستر افراد زیادی را غافلگیر کرد،، می گذرد.مدل تولیدی چند ماه پیش رونمایی شد. حالا ام جی به طور رسمی، تصاویری از کابین این خودروی کوپه را منتشر کرده است.

خودرو کروک ام جی به ایران می آید؟، عکسسواری جادویی پورشه که لباس ایرانی تن کرده، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس

امیرمسعود عابدین: ام جی سایبرستر جدیدترین خودروی برقی این شرکت است که با ادغام نمایشگر اینسترومنت یا کیلومترشمار با صفحه نمایش لمسی اطلاعات-سرگرمی، صفحه نمایش خمیده را انتخاب کرده است.

این کنسول مرکزی با میزبانی چند کنترلر، ما را به یاد طراحی شورولت کوروت C7 یا لکسوس LC می اندازد.دکمه های انتخابگر دنده کاملاً بزرگ هستند و در سمت چپ صفحه نمایش سوم قرار دارند.

همچنین متوجه سه کلید برای باز کردن درهای پروانه ای و سقف تاشو خواهید شد.پایین تر، یک جفت جا لیوانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

سواری جادویی پورشه که لباس ایرانی تن کرده/ عکس

لباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی/ عکس

ما خوشحالیم که اعلام کنیم فرمان یوغ مانند این کانسپت از بین رفته است و با یک فرمان تخت با پره های آلومینیومی و شیفترهای پشت آن جایگزین شده است.یک دکمه قرمز با علامت Super وجود دارد که ما فرض می کنیم اسپرت ترین تنظیمات را اعمال می کند، همراه با دکمه دیگری که (احتمالا) انتخاب حالت رانندگی نشان می دهد.

سوئیچ ترمز دستی برقی در سمت چپ فرمان واقع شده است. در همان قسمت، راننده می تواند ارتفاع چراغ های جلو را تنظیم کرده و کاپوت را باز کند.به طور کلی، کابین نسبتا شیک به نظر می رسد و به جای یک خودروی اسپرت، تصور یک گرند تورر را القا می کند.به نظر می رسد تقریباً به هر کجا که نگاه می کنید، چرم با دوخت های هماهنگ، همراه با صندلی های برقی وجود دارد.

MG باید مشخصات فنی را اواخر این هفته منتشر کند، زمانی که سایبرستر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره سرعت گودوود جشن می گیرد.بر اساس سندی که از طریق وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) در اوایل سال جاری منتشر شد، ما قبلاً می دانیم که خودروی برقی دو سرنشینه دارای 4535 میلی متر طول، 1913 میلی متر عرض و 2690 میلی متر فاصله بین دو محور است.

سند MIIT، سایبرستر را با دو خروجی لیست کرده است: 150 کیلووات و 250 کیلووات.احتمالاً اولین مدل، تک موتوره است که در مدل پایه 201 اسب بخار قدرت دارد، در حالی که مدل دوم از یک جفت موتور که به رودستر چهار چرخ محرک می دهد، 335 اسب بخار قدرت دارد.با این حال، برخی گزارش ها از چین حاکی از آن است که این مدل پرچمدار می تواند تا 544 اسب بخار قدرت داشته باشد.

ظاهراً ام جی قصد دارد این خودرو را با دو بسته باتری (64 کیلووات ساعت و 77 کیلووات ساعت) بفروشد و حداکثر سرعت را به 200 کیلومتر بر ساعت محدود کند.برگه مشخصات وزن 1985 کیلوگرمی را نشان می دهد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ کلشی ها مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خودرو کروک ام جی به ایران می آید؟، عکسسواری جادویی پورشه که لباس ایرانی تن کرده، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو کروک ام جی به ایران می آید؟، عکسسواری جادویی پورشه که لباس ایرانی تن کرده، عکسلباس جذابیت بر تن رنو داستر، کراس اور محبوب آفرودی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید