خبر تازه درباره ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک ، یک هزار دستگاه از این نوع خودرو امروز ترخیص شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رییس سازمان استاندارد کشور گفت: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

خبر تازه درباره ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک ، یک هزار دستگاه از این نوع خودرو امروز ترخیص شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مهدی اسلام پناه رییس سازمان استاندارد کشور امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد.

یک محموله از این خودروها شامل 4 نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به علت بعضی آیتم های استانداردی هنوز اظهار نشده اند و با دستور رییس سازمان استاندارد، این خودروها بزودی اظهار و از گمرک ترخیص می شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع وبلاگ کلشی ها، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

اسلام پناه با بیان اینکه یک هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور یاری خواهد نمود، عنوان نمود: ترخیص این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش آفرینی، کند.

وی ادامه داد: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

اسلام پناه اعلام نمود: هر جا که احساس گردد مانعی برای واردات وجود دارد در جهت برطرف رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه ای ایجاد گردد.

نماینده شرکت کرمان موتور که بیش از 900 دستگاه خودروی هیوندای این شرکت در بندر شهید باهنر تخلیه شده نیز از دستور رییس سازمان استاندارد کشور برای برطرف مشکل واردات این خودروها اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر تازه درباره ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک ، یک هزار دستگاه از این نوع خودرو امروز ترخیص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه درباره ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک ، یک هزار دستگاه از این نوع خودرو امروز ترخیص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید