حذف اتوماتیک پیغام ها برای همه مکالمات واتس اپ فعال شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کاربران واتس اپ اکنون می توانند گزینه پیغام های محو شونده را برای همه پیغام های جدیدی که ارسال و دریافت می نمایند به صورت پیش فرض فعال نمایند.

حذف اتوماتیک پیغام ها برای همه مکالمات واتس اپ فعال شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرویس پیغام رسانی واتس اپ گزینه ای را عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد حذف اتوماتیک پیغام ها را به صورت پیش فرض برای همه مکالمات نو فعال نمایند. پیش از به روزرسانی نو، کاربران باید به صورت دستی گزینه پیغام های محو شونده را برای هر مکالمه نو فعال می کردند.

واتس اپ بعلاوه علاوه بر گزینه هفت روز که سال گذشته در زمان معرفی قابلیت پیغام های محو شونده ارائه نموده بود، به کاربران گزینه برای حذف اتوماتیک پیغام هایشان پس از 24 ساعت یا 90 روز را می دهد.

زفیر خان، مدیر محصول واتس اپ در مصاحبه ای با تِک کرانچ گفت: پیغامهای موقتی به شمار فضا برای مکالماتی به شکل صادقانه و رُک تر را می دهد. وی گفت تیم واتس اپ در هنگام توسعه گزینه های نو، بازخوردهای کاربران را دریافت نموده است.

وی گفت: اگر یکی از طرفین گفت و گو گزینه موقتی را فعال نموده باشد، پیغامها پس از یک مدت مشخص حذف خواهند شد. واتس اپ این گزینه را برای همه پیغامهای گروه فعال نموده و در زمان ایجاد گروه امکان انتخاب چنین گزینه ای را فراهم می نماید. به نظر می رسد موقتی بودن موضوع مهمی برای واتس اپ است که در کوشش برای توسعه امکاناتش است. حریم خصوصی همواره برای واتس اپ اساسی بوده است. ما گزینه موقتی بودن را استاندارد نوظهور نوی در پیغام رسانی می دانیم.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک که شرکت مادر واتس اپ است، در پستی در فیس بوک گفت همه پیغامها لزومی ندارد برای همواره بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف اتوماتیک پیغام ها برای همه مکالمات واتس اپ فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف اتوماتیک پیغام ها برای همه مکالمات واتس اپ فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید