ثبت 5 هزار شکایت از سرویس اینترنت در یک ماه
به گزارش وبلاگ کلشی ها، مشترکان اینترنت در یک ماه گذشته بیش از 5 هزار شکایت از اینترنت را در وزارت ارتباطات ثبت نموده اند.
به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ کلشی ها، مشترکان اینترنت در کشور در یک ماه اخیر بیش از 5 هزار شکایت به وزارت ارتباطات ارائه نموده اند.
در یک ماه گذشته 5 هزار و 564 شکایت از سرویس اینترنت در سامانه 195 که مربوط به رسیدگی به شکایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، ثبت شده است.
البته از این تعداد حدود 4 هزار شکایت سرانجام یافته که معادل 72 درصد از شکایت ها می گردد.
سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان رسیدگی می نماید و کاربران می توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir، تماس با تلفن گویای 195 یا صندوق پستی 195-16315، شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری نمایند.
در مجموع سال جاری مشترکان اینترنت در کشور 70 هزار شکایت از این سرویس را ثبت کردند که 97 درصد از چه شکایت ها سرانجام یافته است.
اخیرا مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته: اندازه ثبت شکایات در سامانه 195 در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با 10 ماهه سال گذشته، حدود 11 درصد کاهش داشته است؛ اما در خصوص ثبت شکایت کاربران از کیفیت خدمات اینترنت، آمارها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از حدود 3 تا 4 درصد افزایش حکایت دارد.
به گزارش فارس، کاربران سامانه فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه خطاب به مسوولان وزارت ارتباطات نوشته اند: مشکل سرعت اینترنت را حل کنید
منبع: خبرگزاری فارس