تعبیر خواب سماور چیست؟

به گزارش وبلاگ کلشی ها، با تعبیر خواب سماور، تعبیر خواب آب جوش سماور، تعبیر خواب چای داغ سماور و تعبیر خواب سماور نو و براق همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب سماور چیست؟

سرویس سرگرمی - سماور واژه ای روسی است که وارد زبان فارسی شده و به عنوان ظرفی که برای به جوش آمدن آب استفاده می گردد پذیرفته شده است.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب سماور

کتاب تعبیر خواب مدرن می گوید: سماور در خواب نشان دهنده مهمان نوازی و اندیشه های ناب شماست. بعد از دیدن این گونه خواب ها مهمانی ناخوانده برای شما خواهد رسید و ارتباط با این مهمان برای شما سود آوری خواهد داشت.

ونگا می گوید: دیدن سماور در خواب دلالت بر وعده دوستی از طرف کسی است که در شرایط مالی بسیار خوبی به سر می برد. ارتباط با این دوست به دلیل اینکه تمامی رابطه ها و دوستی های قبلی شما را از بین خواهد برد خطرناک است. اما این دوستی ارزشش دارد به خاطر اینکه شما بسیار شاد خواهید شد.

تعبیر خواب چای داغ سماور

کتاب تعبیر خواب مدرن می گوید: اگر دختری خواب چای داغی که از سماور درست شده است را ببیند مورد توجه فردی قرار می گیرد که به او پیشنهاد خواهد داد. در رابطه با پیشنهاد آن مرد بایستی دقت زیادی به خرج دهد زیرا او فردی است که نمی تواند مدت زمان زیادی در رابطه باشد.

میلر می گوید: سماور براق و داغ نشانه خبرهای خوب است. اگر دختر جوانی خواب سماور براق و تمیز و چایی داغ در کنار آن ببیند بیانگر رسیدن خبرهای خوبی از ازدواج با فرد مورد علاقه اوست.

تعبیر خواب آب جوش سماور

میلر می گوید: اگر در خواب بخارات آب جوش سماور را دیدید نشان دهنده داشتن بحث و مشاجره شدید هم در خانه و هم در محل کار است. شما مثل سماور جوش آورده و احساساتتان باعث عصبانی ات شما می گردد. اجازه افتادن این اتفاق را ندهید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: سماور پر از آب جوش همسر بد خلق و خشمگین است.

منابع:

مجله اینترنتی وبلاگ کلشی ها

globe-views.com

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب سماور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب سماور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید