برترین مسیرهای طبیعت گردی در اسپانیا

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مسیرهای طبیعت گردی اسپانیا

اگر در پی جایی برای طبیعت گردی و مسیرنوردی هستید اسپانیا کشوری است که می توانید روی چشم انداز ها دیدنی و منطقه ها خوش آب و هوایش حساب کنید. در اینجا با وجود چشم اندازهای متنوع، رشته کوه ها، مسیرهای ساحلی و راه هایی که کاملا برای طبیعت گردی مجهز شده اند می توانید طبیعت گردی هیجان انگیزی را تجربه کنید. خبرنگاران را همراهی کنید تا برترین و خوش چشم انداز ترین مسیرهای طبیعت گردی در اسپانیا را به شما معرفی کنیم.

برترین مسیرهای طبیعت گردی در اسپانیا

طبیعت کوه مولهاسن (Mulhacen) در رشته های سری نودا

بلندترین کوه شبه جزیره ایبرا در رشته کوه های سری نودا در نزدیکی شهر گرانادا واقع شده است. این کوه 3479 متر ارتفاع دارد و می توانید در طول روزهای تابستان یک روزه آن را بالا بروید. راستاهای زیادی برای رسیدن به قله وجود دارد که با توجه به مهارتتان باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. سخت ترین راه برای رسیدن به قله در جبهه شمالی کوه است که راستایست که فقط کوهنوردان حرفه ای باید آن را انتخاب نمایند. آسان ترین و پرطرفدارترین راه در جبهه جنوبی کوه است که رسیدن به بالای آن فقط دو ساعت طول می کشد. هدفتان را فقط رسیدن به قله نگذارید و تا می توانید از طبیعت بکر کوهستان لذت ببرید و اکسیژن خالص تنفس کنید. می توانید در گوشه ای مدتی استراحت کنید، چای و غذا بخورید و چشم اندازهای ناب و بکر را با دقت بیشتری تماشا کنید.

پارک ملی Teide

این پارک ملی در جزیره تنریف جزایر قناری واقع شده است و طبیعت گردی جذابی را در میان چشم اندازهای آتشفشانی برایتان به ارمغان می آورد. این پارک در کوه Teide جای گرفته و پر از راستاهای طبیعت گردی و قله هاست. اگر به بالای کوه Teide بروید می توانید از دهانه آتشفشانی 80 متری تماشا کنید.

راستا GR92، ساحل کاستا براوا

این راستا که در کنار مرز فرانسه از مجاورت ساحل کاتالان آغاز می گردد چشم اندازهای ساحلی زیبایی دارد که جذابیت خاصی به راستا بخشیده است. طبیعت گردی در این راستا به 20 مرحله مختلف تقسیم می گردد و می توانید با توجه به زمانی که در اختیار دارد راستا مناسب خود را انتخاب کنید. یکی از تماشایی ترین بخش های این راستا در نزدیکی پارک طبیعی Aiguamolls de lEmpordà است که چشم اندازهای تماشایی دارد و در آن با هر قدمی که برمی دارید منظره های را می بینید که مثل تابلوی نقاشی هستند.

قله پنالارا (penalara)

معروف ترین راستا پیاده روی و طبیعت گردی اسپانیا راستا سنت جیمز است که یک سری راستاهای باستانی زیارتی است که از مرز فرانسه آغاز می گردد و در کلیسای جامع سانتیاگو در گالیسیا به انتها می رسد. بالارفتن از این قله، تماشای منظره ها بینظیری از طبیعت را به شما هدیه می دهد.

راستا کامینیتو دل ری (Caminito Del Rey)، مالاگا

این راستا که در واقع پلی باریک در کنار کوه است زمانی یکی از خطرناک ترین راستاهای جهان بود چون بخشی از آن ریخته بود و باید در حالی که بر روی دره ای عمیق بودید از روی این قسمت می پریدید تا بقیه راستا را ادامه دهید. این راستا در ناحیه کالاگا واقع شده است و سال های زیادی بسته شده بود اما خاتمه بعد از تعمیرات بسیار در سال 2015 دوباره به روی گردشگران باز شد. امروز با وجود نرده هایی که در کنار پل واقع شده است می توانید با خیال راحت از منظره ها و چشم اندازها لذت ببرید و ترسی هم از بابت افتادن نداشته باشید! برای پیاده روی در این راستا 7.7 کیلومتری به 4 ساعت زمان نیاز دارید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "برترین مسیرهای طبیعت گردی در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مسیرهای طبیعت گردی در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید