برگزاری شب یادبود کامبیز درم بخش در ایده

به گزارش وبلاگ کلشی ها، یادبود کامبیز درمبخش تصویرساز بزرگ ایرانی پنجشنبه 4 آذر در گالری ایده برگزار می گردد.

برگزاری شب یادبود کامبیز درم بخش در ایده

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ کلشی ها به نقل از روابط عمومی گالری، گالری هنر های ایده، مجلس یادبودی به یاد کامبیز درم بخش هنرمند فقید عرصه کاریکاتور و هنر های تجسمی در روز پنجشنبه 4 آذر برگزار خواهد نمود.

این برنامه، با حضور جمعی از هنرمندان نامدار هنر های تجسمی نظیر جمال رحمتی، کیارش زندی، داوود شهیدی، کامبیز صبری، احمد عربانی، جواد علیزاده، کیومرث کیاست و … برگزار خواهد شد.

در توضیح این نشست آمده است: رفتنِ کامبیز درم بخش، تنها از دست دادن یک تصویرگر یا کاریکاتوریست نبود. آن خطوط ساده، اما پر از معانی و مفاهیم اعجاب انگیز، انگار صدایی بود که تار و پود آن با بند بند هنر و فرهنگ این آب و خاک پیوند خورده بود. تا همواره ایام، یک جایگاه در گالری و مدرسه ایده به یاد عموکامبیز عزیزمان خالی است که یادآور باغبانی است که در باغچه کوچک ما، بذر های بسیاری را با دستان مهربان خود کاشت و هر غنچه ای که در این باغچه سر از خاک برآورد، عطر زلال و مسحورکننده آن دست ها را در بغل خواهد داشت.

زمان برگزاری این نشست، پنجشنبه چهارم آذر ماه ساعت 17 در گالری ایده واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره 26 خواهد بود.

علاوه بر این، آدینه 5 آذر نیز تعدادی از آثار کامبیز درم بخش در گالری ایده به نمایش گذاشته خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه، تا روز چهارشنبه 10 آذر از ساعت 16 الی 20 ادامه دارد. حضور در هر 2 برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری شب یادبود کامبیز درم بخش در ایده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شب یادبود کامبیز درم بخش در ایده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید