آنالیز موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی سوش های جدید در خوزستان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تا به امروز گزارشی از کرونای هندی و آفریقایی در استان خوزستان به ما نرسیده است، گفت: موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی نیز حتما از نظر سوش های جدید آنالیز می شوند.

آنالیز موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی سوش های جدید در خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به آخرین آنالیز ها در مورد ورود ویروس کرونای هندی و آفریقایی به استان خوزستان، اظهار کرد: تا به امروز گزارشی از کرونای هندی و آفریقایی در استان خوزستان به ما نرسیده است؛ با این حال برای اینکه چیزی را از دست ندهیم، مرتبا نمونه آزمایش NGF انجام می دهیم که NGF موتاسیون های جهش یافته است و نتیجه خروجی آزمایش هایی که تا روز سه شنبه به دست ما رسیده، مربوط به هفته گذشته بوده است.

به گزارش وبلاگ کلشی ها، وی اضافه کرد: تمام نمونه های ارسال شده، برای آزمایش NGF کرونای انگلیسی بوده است و موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی نیز حتما از نظر سوش های جدید آنالیز می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه های بالای 80 سال در حال اجرا است و از خوزستانی های بالای 80 سال که با آن ها تماس گرفته می گردد می خواهیم که حتما برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با بیان اینکه در دو روز گذشته (دوشنبه و سه شنبه) واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در حال اجرا بوده است، اضافه کرد: اکنون از همه هم استانی های 80 سال به بالا دعوت می کنم که به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند و زودتر واکسیناسیون خود را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنالیز موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی سوش های جدید در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موارد مشکوک و تظاهرات غیرمعمولی سوش های جدید در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید