این طراحی خلاقانه از یک درخت، راه پله کسل کننده این شرکت را به یک باره سرزنده و پر از حس زندگی نموده

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بعضی شرکت ها حتما برای رفاه و افزایش بهره وری کارکنان خود حتما معماری انسان نگر و سبز را در نظر می گیرند. در یک دهه اخیر، بسیاری از شرکت های عظیم این نگاه را در طراحی بیرونی و درونی دفاتر خود در نظر گرفته اند.

این طراحی خلاقانه از یک درخت، راه پله کسل کننده این شرکت را به یک باره سرزنده و پر از حس زندگی نموده

اما در این میان بسیاری هم به خاطر بی توجهی اولیه یا مسائل دیگر، دفاتر کار به شدت کسل کننده و بی روح دارند.

اما با ترفندهایی می گردد هنور هم سبزی و زندگی را به این دفترها آورد، این امر می تواند به سادگی شامل یک تغییر رنگ آمیزی ساده یا گلدان های کوچک و مینیاتوری روی میز کارکنان باشد.

به تازگی شرکت عظیم گردشگری Expedia Group هم در مقر خود در سیاتل، به یکی از این ترفندها دست زده است و با استفاده از هنر ایتان مارو، راه پله خشک و بی روح دفتر خود را تبدیل به یک جاذبه هم در میان کارکنان هم در میان مراجعان نموده است. نقاشی این درخت سه طبقه معادل 16 متر ارتفاع دارد.

ایتان مارو یک درخت عظیم را از ریشه ها تا بن شاخه ها در این محل ترسیم نموده است. سبزی و تناوری آن، ریشه های و شاخه های مستحکم اش و البته آن حس خیال انگیز عمارت بالای آن، برای دمی هم که شده کارکنان را به عالمی دیگر می برد.

اینستاگرام این هنرمند را ببینید و دنبال کنید.

منبع: یک پزشک

به "این طراحی خلاقانه از یک درخت، راه پله کسل کننده این شرکت را به یک باره سرزنده و پر از حس زندگی نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این طراحی خلاقانه از یک درخت، راه پله کسل کننده این شرکت را به یک باره سرزنده و پر از حس زندگی نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید