اقبال تیم مدیریت جدید فدراسیون به شیوه های مدرن باید بیشتر باشد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، احساس اصولی رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: از اینکه اعضای مجمع به من به رای دادند ممنونم امیدوارم فضای مطلوب و مطبوعی را در فوتبال ببینیم و فرایند آن به گونه ای باشد که به نفع فوتبال باشد.

اقبال تیم مدیریت جدید فدراسیون به شیوه های مدرن باید بیشتر باشد

وی افزود: مسائل فدراسیون از آن مصادیقی هست که باید ابتدا روی آن مطالعه شده و بعد تصمیم گیری کرد. در جریان پرونده ویلموتس هستم اما جزییات آن را نمی دانم. باید ابتدا پرونده او به طور کامل مطالعه شود تا برای این مشکل پیش آمده راهکار ارائه شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان فردی 42 ساله خیلی هم جوان نیستم، اما به طور کلی فکر می کنم میانگین سن مدیریت در فدراسیون جوان شده و این فدراسیون جدید انتظار می رود فضایی مهیا شود که نیروهای جدید و فضاهای جدید تر و رویکردهای متفاوت و اقبال به روش های نوین در فدراسیون ایجاد شود.

اصولی در خصوص مسائل تیم شهرخودرو شرح داد: بحث شهرخودرو را قبلاً هم گفته ام. این تیم متعلق به مردم مشهد هست و حالا یک شرکتی به اسم شهرخودرو متولی اش بوده که مسائلی برای آن پیش آمده و امیدوارم این مشکل حل شود اما اگر حل نشد امیدواریم اصل این امتیاز دچار مشکل نشود. این بحثی هست که من به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان دنبال می کنم.

وی افزود: در مجموعه مدیریت استان داریم این را حمایت می کنیم. از شخص استاندار که روز جمعه سر تمرین حاضر شدند و قوت قلب دادند تا تیم آسیب نبیند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقبال تیم مدیریت جدید فدراسیون به شیوه های مدرن باید بیشتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبال تیم مدیریت جدید فدراسیون به شیوه های مدرن باید بیشتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید