افتتاح هتل بین قاره ای شانگهای در ماه اکتبر

به گزارش وبلاگ کلشی ها، هنگامی که افراد به مسافرت می روند معمولا در پی بازدید از آسمان خراش ها، سواحل و جنگل های گرمسیری هستند و کمتر کسی در پی بازدید از زیر زمین است. اما یک هتل تازه در چین شکل متداول در سفرها را از بین برده است. پس از یک دهه ساخت و ساز هتل بین قاره ای شانگهای زیبا، خیالی و بین المللی افتتاح شد. این هتل داخل معدنی در حدود 20 مایلی جنوب غربی شانگهای قرار گرفته است در ماه اکتبر افتتاح می گردد. این هتل شانگهای 18 طبقه، 16 طبقه آن زیر زمین ساخته شده است و دارای دو آکواریوم با عمق 33 فوت است. گرچه هم اکنون اطلاعات محدودی از این پروژه در دسترس است اما نکاتی برجسته در باره این بنا منتشر شده است.

افتتاح هتل بین قاره ای شانگهای در ماه اکتبر

سازه طبیعی هتل بین المللی شانگهای

این بنا به وسیله استودیو JADE + QA که زیر نظر شرکت بریتانیا اتکینز است ساخته شده است. این شرکت سازنده هتل برج العرب در دبی نیز می باشد. برای ساخت این هتل به راه چاره های نوین مهندسی و بیش از 5000 نفر پرسنل احتیاج است. تمام اتاق های این هتل علاوه بر اینکه کاملا زیر آب واقع شده است دارای یک بالکن با چشم انداز ای از آبشارهایی است که از دیواره های معدنی سرازیر می شوند. پایین ترین قسمت این هتل شامل یک رستوران، اتاق مهمان، یک آکواریوم، استخر و مرکز آبزیان است. این هتل داخل معدن واقع شده است و در واقع در یک گودال بنا شده است و شما می توانید تجربه ای بی نظیر و هیجان انگیز پریدن از روی این گودال ها به داخل آب را داشته باشید.

منظره ها طبیعی

هتل شانگهای با وسعت 61000 متر مربع در نزدیکی دامنه کوه های ششان، پارک ملی ششان و باغ های بوتانیک چنشان واقع شده است و هدف آن ایجاد یک فضای خانوادگی برای مسافران است.معماری این بنا طوری طراحی شده که کمترین آسیب را به محیط زیست رسانده است.

منبع: همگردی

به "افتتاح هتل بین قاره ای شانگهای در ماه اکتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هتل بین قاره ای شانگهای در ماه اکتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید