اثر تازه مصطفی رحماندوست منتشر شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها در خراسان رضوی، کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا از مجموعه سلام بر گل نجمه با موضوع یک قصه، یک حدیث در قالب کتاب های پروانه برای بچه ها و نوجوانان به قلم مصطفی رحماندوست و با تصویرگری فاطمه متأله منتشر شده است.

اثر تازه مصطفی رحماندوست منتشر شد

کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا برگرفته از این حدیث امام رضا(ع) که در برخورد با دیگران خوش رو باش؛ نوشته شده است و مصطفی رحماندوست در این اثر برگرفته از منبع ارزشمندی همانند عیون اخبار الرضا(ع) به موضوع خوش اخلاقی و خوشرویی در قالب یک داستان پرداخته است.

این کتاب به وسیله انتشارات به نشر در 2 هزار نسخه قطع وزیری کوتاه در 24 صفحه سال 1401 با قیمت 25 هزار تومان منتشر شده است.

در بخشی از کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا می خوانیم: پدرش از بچه هایی که شب و روزشان شده بود فوتبال دل خوشی نداشت. خودش گاه گاهی مسابقه های ملی را می دید، اما بیشتر کتاب می خواند، به تماشا قوم و خویش ها می رفت و ...

مانده بود چه کند! نگفته بود آدینه مسابقه دارند. می ترسید پدرش از همان اول مخالفت کند و پیش بچه ها سنگ روی یخ بشود. به بچه ها قول داده بود. هزارتا نقشه کشید. هزارجور فکر به سرش راه پیدا کرد، اما هیچ راهی برای راضی کردن پدرش پیدا نکرد. چه باید می کرد؟

مدرسه ها تعطیل بود و نمی توانست درس و مشق را بهانه کند. خودش را به مریضی می زد؟ نه، نه.

هیچ از کدام از حقه هایش نمی گرفت!

کتاب های هدیه بابا ، مسابقه و دوچرخه، من و اژد ها کوچولو، خورشید خورشیدها، پول گم شده، آقای رنگارنگ و یک یادگاری،بلیت های شهر بازی، دست های با عطر هلو، جشن تولد سارا و... از دیگر عنوان های این مجموعه است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اثر تازه مصطفی رحماندوست منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر تازه مصطفی رحماندوست منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید