اتفاقات تاسف بار مسابقات کشتی در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی با انتخاب رضا اطری در 61، حسن یزدانی در 86، کامران قاسمپور در 92، محمدحسین محمدیان در 97 و امیرحسین زارع در سنگین وزن به عنوان 5 ملی پوش ایران در رقابت های جهانی صربستان به انتها رسید.

اتفاقات تاسف بار مسابقات کشتی در استادیوم آزادی

در کشتی فرنگی نیز تنها در یک وزن انتخابی برگزار گردید و امین میرزازاده با شکست علی اکبر یوسفی به عنوان ملی پوش سنگسن وزن ایران در رقابت های قهرمانی دنیا انتخاب شد، اما بی نظمی در برگزاری این رقابت ها باعث شد، رقابت های حساس و تماشایی کشتی آزاد با حواشی زیادی همراه گردد.

پس از پیروزی حسن یزدانی برابر کریمی، صد ها تماشاگر علاقمند به یزدانی با پریدن از روی سکو ها به روی تشک آمدند و به سمت یزدانی هجوم بردند و در نبود نیرو های امنیتی او را در آغوش گرفتند تا یکی از عجیب ترین صحنه های رقابت های کشتی در سالن 12 هزار نفری آزادی رقم بخورد.

بی نظمی سالن به حدی بود که تماشاگران بدون مزاحمت یزدانی را تا سالن گرم دنبال کردند و سپس به سکو ها بازگشتند.

این خاتمه ماجرا نبود و در خاتمه این رقابت ها، تعداد زیادی از تماشاگران وارد محوطه مسابقات شدند و حتی تعدادی از آن ها نیز روی تشک مسابقه رفتند و به کشتی گرفتن یا یکدیگر پرداختند!

تماشاگران سپس برای تماشا قهرمانان کشتی به سالن گرم هجوم بردند و کشتی گیران در چنین شرایطی به سختی توانستند سالن مسابقات را ترک نمایند.

تماشاگران درب سالن گرم را شکستند و در نهایت حاضر به ترک سالن شدند، اما خارج از سالن منتظر کشتی گیران بودند تا با آن ها عکس یادگاری بگیرند و همین موضوع باعث شد بعضی کشتی گیران نتوانند تا ساعت ها خارج شوند.

هجوم تماشاگران باعث شد کامران قاسمپور، محمدحسین محمدیان و بعضی دیگر از کشتی گیران که نتوانسته بودند از سالن گرم خارج گردد، برای دقایق زیادی در سالن محبوس شوند.

نیرو های حراست استادیوم آزادی نیز به مقدار کافی در سالن نبودند و توانایی آرام کردن اوضاع و خارج کردن تماشاگران را نداشتند تا این مسابقات علی رغم زیبایی مسابقات، در اوج بی نظمی به خاتمه برسد.

بعلاوه در بیرون سالن بعضی درگیری ها بین تماشاگران رخ داد، اما هیچ نیروی امنتی حضور نداشت که تماشاگران را به سمت بیرون از استادیوم آزادی راهنمایی کند!

منبع: فرارو

به "اتفاقات تاسف بار مسابقات کشتی در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات تاسف بار مسابقات کشتی در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید