آخرین جزئیات از افتتاح مترو پرند ، ارزش این پروژه 5 هزار میلیارد تومان است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مدیرعامل شرکت متروی تهران از حل مشکل تأمین برق مترو پرند اطلاع داد و گفت: مسئولان قول دادند این مشکل در اسرع وقت برطرف گردد.

آخرین جزئیات از افتتاح مترو پرند ، ارزش این پروژه 5 هزار میلیارد تومان است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، محسن هرمزی در مورد زمان شروع رسمی فعالیت خط متروی پرند که قرار بود در هفته دولت افتتاح گردد، گفت: عملیات کابل کشی برای تأمین برق مورد احتیاج خط متروی پرند در حال اجرا است.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به بازدید رئیس جمهور از خط متروی پرند، با تأکید بر آنکه در این بازدید یکی از درخواست های ما برای راه اندازی خط متروی پرند، تأمین دو فیدر هفت و نیم مگاواتی برق بود، اضافه کرد: مسئولان مربوطه در این بازدید قول مساعد دادند تا مشکل تأمین برق خط مترو به زودی حل و فصل گردد. در واقع بعد از تحقق این مهم ، ابتدا تست گرم مسیر و بعد از آن بهره برداری رسمی از خط متروی پرند انجام خواهد شد، حالا نیز قول دادند که این مشکل در اسرع وقت برطرف گردد.

او با ارائه گزارشی از آخرین شرایط عملیات اجرایی احداث خط متروی پرند، گفت: در حال حاضر نازک کاری ایستگاه از مرز 98 درصد فراتر رفته و ریل گذاری مسیر رفت و برگشت به طول 38 کیلومتر (19کیلومتر مسیر رفت و 19 کیلومتر مسیر برگشت) انجام شد و دیواره بتنی شمالی پروژه کامل شده و نصب ریل سوم در مسیر رفت به پیشرفت 80 درصد رسیده است . کابل کشی مسیر رفت نیز پیشرفت 50 درصدی دارد، 60 درصد تجهیزات پروژه تهیه شده و به مرور زمان نصب خواهد شد.

هرمزی با بیان این نکته که در 2 کیلومتر ابتدایی مسیر (از سمت ایستگاه پرند) نیز حفاظ فلزی نصب خواهد شد، اضافه کرد: ارزش پروژه به نرخ روز بیش از 5 هزار میلیارد تومان است.

هفته گذشته شهردار تهران در آخرین مصاحبه خود اعلام نموده بود که خط متروی پرند شامل حدود 20 کیلومتر مسیر رفت و 20 کیلومتر مسیر برگشت و یک ایستگاه، ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد. البته هنوز موضوع تأمین برق آن به وسیله فیدرهای تغذیه نیرو به جای مانده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین جزئیات از افتتاح مترو پرند ، ارزش این پروژه 5 هزار میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از افتتاح مترو پرند ، ارزش این پروژه 5 هزار میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید