آبشار شلماش ، خروشان یعنی چه؟ (

به گزارش وبلاگ کلشی ها، حتماً حواس تان باشد تا مبادا آن قدر محو تماشا شوید که پله های زیر پای تان را فراموش کنید.

آبشار شلماش ، خروشان یعنی چه؟ (

طبیعت، چنان قلم جادویی دارد که هرجا آن را بنگارد، از زیبایی پر شده و تصاویر شگفت از خود بر جای می گذارد. اگر به آذربایجان غربی سفر کردید، حتماً به دیدن آبشار شلماش بروید تا معنی واقعی خروشان را از نزدیک لمس کنید. خودتان ببینید:

هدیه سخاوتمندانه طبیعت است آبشار شلماش. چشمان مان را به دیدن چنان زیبایی ژرفی مهمان کرده که حتی اگر خودمان بخواهیم هم زیبایی اش از ذهن مان نمی رود که نمی رود.

شلماش ، شیرجه آب از ارتفاع

در شهر سردشت، آبشاری بسیار زیبا و منحصربه فرد، دست آفریده زیبای خداوند، پدید آمده. با 50 متر ارتفاع و سرو صدایی شگرف. خروشش حال جان را دگرگون می کند. زندگی در آبشار شلماش جاری است.

آبشاری سه طبقه پشت سر هم. با طبیعت خاص خود که هرکدام زیبایی اش را به شیوه خود به نمایش گذاشته. همچنین فضایی سنگی کنار آن ها ساخته شده که می توانید ابتدا از بالا، نمای زیبای آبشار را نگاه کنید سپس، از پله ها پایین رفته و طبقات دیگر آبشار را به تماشا بنشینید.

پله هایی که شما را به عمق دره هدایت می کند و باید حتماً حواس تان باشد تا مبادا آن قدر محو تماشا شوید که پله های زیر پای تان را فراموش کنید.

طبقه میانی مکانی خوب برای دیدن منظره ای زیبااست. حتماً توقف داشته باشید و بهترین عکس ها را بگیرید. البته یادتان باشد لنز دوربین تان هدف قطرات آب قرار نگیرد!

چطور برویم؟

به جاده زده و یک راست خود را به آذربایجان غربی برسانید. سپس راستا سردشت را پیش بگیرید. 25 دقیقه بعد به جاده ای آسفالته و کوهستانی می رسید که به مراغان و شلماش می رود.

به قدری زیبااست که صددرصد توقفی برای ثبت خاطرات خود در قاب دوربین تان خواهید داشت. تابلوهای راهنما را دنبال کنید تا محوطه زیبای آبشار نمایان شود.

حرف آخر

قطعاً به دلیل کوهستانی بودن منطقه، برای دیدن آبشار شلماش فصلِ سفرتان بهار و تابستان باشد. همچنین فراموش نکنید هم لباس مناسب بپوشید تا زیر باران قطرات حاصل از خروش آب خیس نشوید. هم یک دست لباس اضافی همراه خود ببرید.

منبع: پیام دلتا

به "آبشار شلماش ، خروشان یعنی چه؟ (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار شلماش ، خروشان یعنی چه؟ ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید