شاهزاده پارسی: تاج گمشده محتوای رایگان بیشتری دریافت خواهد نمود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بازی شاهزاده آریایی: تاج گمشده (Prince of Persia: The Lost Crown) را می توان یکی از برترین بازی های شرکت یوبیسافت در این چند سال اخیر دانست. این بازی با وجود بودجه کمی که داشت توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و کیفیت بالایی داشته باشد. حال شرکت سازنده اعلام نموده که برای آینده بازی شاهزاده آریایی برنامه زیادی دارد.

شاهزاده پارسی: تاج گمشده محتوای رایگان بیشتری دریافت خواهد نمود

یوبیسافت چندی پیش در یک بیانیه گفت که این بازی به زودی محتوای تازهی دریافت خواهد نمود. این محتوا به صورت کاملاً رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ولی تاریخ تعیین عرضه ندارد. به این شکل که شرکت سازنده تنها اعلام نموده که به زودی این کار را انجام خواهد داد و حال تعیین نیست که دقیقاً در چه زمانی ما شاهد عرضه محتوای جانبی برای این بازی خواهیم بود.

در یک ویدئوی کوتاه، کارگردان بازی تاج گمشده به نام مونیر رادی (Mounir Radi) از هواداران برای پشتیبانیشان تشکر کرد. سپس گفت که این حمایت هواداران برای تیم سازنده به شدت با ارزش است. در نتیجه شرکت سازنده نیز به رسم تشکر میخواهد از این بازی پشتیبانی بیشتری نموده و داستان شاهزاده آریایی همچنان ادامه دارد.

طبق چیزی که رادی اعلام نموده، تیم سازنده نقشه های بسیاری برای ماه های آینده بازی تاج گمشده دارد. همینطور اینکه قرار است چندین به روزرسانی رایگان براین این بازی عرضه شده و محتوای بیشتری هم به آن اضافه گردد. در کنار آن چندین حالت تازه به بازی اضافه خواهد شد که کاربران را به گشت و گذار در دنیای بازی تشویق خواهد نمود.

یکی از حالات اضافه شده به بازی حالت نامیرا (Immortal) است که در آن بازی به شدت سخت شده و تجربه بسیار عجیبی در اختیار کاربران قرار می گیرد. شرکت سازنده اعلام نموده که پیشنهاد می نماید بازیکنان یک دور بازی را روی حالت های دیگر به اتمام رسانده و سپس برای بار دوم به سراغ این حالت بیایند.

بازی شاهزاده آریایی: تاج گمشده یک اثر بسیار خوب از شرکت یوبیسافت بود. نکته جالب اینجاست که این بازی چندان زیر نظر این شرکت نبود و یوبیسافت بیشتر روی بازی های دیگر تمرکز داشت اما شاهزاده آریایی عملکرد بسیار خوبی در دنیای گیمینگ داشت. حتی این بازی بهتر از بازی های دیگر این شرکت عمل کرد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند.

بازی شاهزاده آریایی: تاج گمشده بیشتر به عناوین اصلی این مجموعه وفادار بود و در نتیجه به سبک ساید اسکرول (Side Scroll) طراحی شده بود. نکته اینجاست که این بازی دنیای بسیار گسترده و جذابی داشت و گیم پلی آن نیز بسیار خوب بود. همین موضوع باعث شد تا شاهزاده گمشده تازه به برترین نحو این مجموعه را زنده کند و حتی مسیر را برای عناوین دیگر در آینده هموار کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "شاهزاده پارسی: تاج گمشده محتوای رایگان بیشتری دریافت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده پارسی: تاج گمشده محتوای رایگان بیشتری دریافت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید