خبرنگاران نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه معرفی شدند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ارومیه- خبرنگاران- رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی گفت: اولین جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین با هدف توجه به مقررات ملی ساختمان با ارسال 528 اثر برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

خبرنگاران نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه معرفی شدند

بهرنگ دیلمقانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ کلشی ها اضافه نمود: در این جشنواره، سیروس صمدی، الناز رضاخواه و سجاد تقی زاده در بخش دوربین مهندسان، شاهرخ نجفی، ظهراب پورشیرین، محمدرضا حمیدی و محمد قلی زاده در بخش دوربین شهروندان، حسن ابوالحسن زاده، ساسان صدرزاده و رضا نادری در بخش موبایل مهندسان، مهسا بهادری، فاطمه احمدی و پریسا فرهاد در بخش موبایل شهروندان و مجتبی اسماعیل زاد، حمید اکبری و سهیل فرجی در بخش تصاویر زلزله قطور حائز رتبه های برتر شناخته شدند.

وی افزود: این جشنواره سال گذشته با هدف توجه شهروندان به مقررات ملی ساختمان و رعایت فنی و مقررات ملی ساختمان شروع و در مجموع 528 عکس از 42 عکاس به جشنواره ارسال شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی ادامه داد: 92 عکس در بخش دوربین شهروندان، 67 عکس در بخش دوربین مهندسان، 149 عکس از هفت عکاس در بخش زمین لرزه قطور، 55 عکس در بخش موبایلی شهروندان و 165 عکس در بخش موبایل مهندسان به جشنواره ارسال شده بود. و

دیلمقانی گفت: در خاتمه این جشنواره از 38 عکس برگزیده، سه عکس برتر و پنج بخش جشنواره به انتخاب داوران برگزیده شدند.

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رعایت مقررات ملی ساختمان از جمله مهمترین نیازهای شهرسازی امروز به تعداد می رود که البته بسیار مغفول مانده و ضروری است تا همه مردم و مسوولان حوزه های مرتبط به آن توجه نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید